3

قطع برق روستا‌های شهرستان قصرقند در پی وقوع طوفان امروز/ حادثه تلفات جانی نداشته است

  • کد خبر : 26879
  • 23 خرداد 1399 - 20:31
قطع برق روستا‌های شهرستان قصرقند در پی وقوع طوفان امروز/ حادثه تلفات جانی نداشته است
طی گزارش اداره کل مدیریت استان سیستان و بلوچستان باد شدید و گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند و همچنین بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به تشریح جزییات حادثه طوفان شهرستان قصرقند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره حادثه طوفان و بارش شدید باران در شهر قصرقند استان سیستان و بلوچستان گفت: طی گزارش اداره کل مدیریت استان سیستان و بلوچستان باد شدید و گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند و همچنین بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

وی افزود: این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد کرده است و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیده‌اند که با اقدامات همکارانم در استان سیستان و بلوچستان این مشکل درحال برطرف شدن است.

نیروگاهیان

ماموران راهداری درحال حل مشکل برق

برای بررسی بیشتر حادثه عباسعلی ارجمندمدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان هم گفت:تاکنون مشکل برق روستا‌ی هیت، بخش ساربوگ در شهر قصرقند مرتفع شده و در تلاش هستیم تا مشکل برق روستاهای زین الدینی، سراوانی بازار و منطقه کاجو نیز برطرف شود.

ارجمندی تصریح کرد: طوفان در دو مسیر نیکشهر به چابهار و نیکشهر به قصر قند حدود ۱۰ تیر برق را واژگون کرده و ماموران راهداری و اداره برق جهت رفع مشکل در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خوشبختانه وقوع این حادثه تاکنون تلفات جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26879

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.