4

قطع برق مراکز تولید ارز دیجیتال در تبریز

  • کد خبر : 5648
  • 03 تیر 1398 - 20:35
قطع برق مراکز تولید ارز دیجیتال در تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: انشعاب برق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال(ماینرها) قطع می‌شود. به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عادل کاظمی” با اشاره به اینکه این اقدام بر اساس مصوبه کمیته کنترل و کاهش پیک بار شرکت توانیر صورت می‌گیرد، افزود: جمع آوری انشعاب‌ های این مراکز، با توجه به مصرف بسیار […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: انشعاب برق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال(ماینرها) قطع می‌شود.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عادل کاظمی” با اشاره به اینکه این اقدام بر اساس مصوبه کمیته کنترل و کاهش پیک بار شرکت توانیر صورت می‌گیرد، افزود: جمع آوری انشعاب‌ های این مراکز، با توجه به مصرف بسیار زیاد آنها و به‌ منظور پیشگیری از افزایش بار شبکه و قطع برق مشترکان مجاز صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه در حال‌ حاضر تعرفه خاصی برای این مراکز تعریف نشده است، افزود: در حقیقت صنعت برق برای حمایت از حقوق مصرف کنندگانی که انشعاب‌ های قانونی و مجاز دارند مجبور به قطع برق استخراج کنندگان ارزهای مجازی و یا سایر استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه است.
وی تصریح کرد: این دستگاه‌ ها در حال حاضر بار زیادی را به شبکه توزیع برق تبریز وارد می‌ کنند که موجب افزایش بی‌رویه پیک بار این شرکت می‌ شود و حتی می‌ تواند به تاسیسات شبکه نیز آسیب جدی وارد کند.
کاظمی همچنین افزود: برخی از مراکز فعال در زمینه تولید ارز دیجیتال، به‌صورت غیرمجاز از شبکه برق استفاده می‌ کنند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=5648

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.