2
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

قطع برق و پلمپ ادوات کارگاه ماسه‌شویی در هیدج ابهر

  • کد خبر : 128360
  • 23 فروردین 1403 - 10:41
قطع برق و پلمپ ادوات کارگاه ماسه‌شویی در هیدج ابهر
 گفت: بر اساس تکرار تخلفات برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ابهررود و عدم بی‌اعتنایی به اخطاریه‌های ابلاغی از سوی امور آب که موجب تغییر مورفولوژی بستر رودخانه و تجمیع پساب شهری و به مخاطره افتادن زیست محیطی شده بود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری_تحلیلی  موج رسا،  گفت: بر اساس تکرار تخلفات برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ابهررود و عدم بی‌اعتنایی به اخطاریه‌های ابلاغی از سوی امور آب که موجب تغییر مورفولوژی بستر رودخانه و تجمیع پساب شهری و به مخاطره افتادن زیست محیطی شده بود طی اخذ دستور قضایی حکم اجرا شد.

وی تصریح کرد: برق کارگاه ماسه‌شویی شمش صنعت هیدج ابهر به علت برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای و به تبع آن برداشت غیرمجاز آب فراتر از پروانه بهره‌برداری و تغییر نوع مصرف برق شرکت فوق‌الذکر توسط عوامل شرکت توزیع خرمدره قطع شد.

ابراهیمی افزود: در همین راستا ۲ دستگاه لودر به همراه خط تولید کارگاه ماسه‌شویی توسط امور منابع آب ابهر با نظارت مأمورین مراجع قضایی در محل شرکت پلمب و جلوی بهره‌برداری آن تا اعلام نظر مراجع قضایی گرفته شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: با استناد به قوانین توزیع عادلانه آب، کلیه منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مرداب‌ها و اراضی واقع در بستر و حرایم آنها، جزء انفال و مشترکات عمومی محسوب و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و بدون اخذ مجوز، قابلیت واگذاری و هر گونه بهره‌برداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: بر اساس مجموع قوانین توزیع عادلانه آب و تکرار تخلفات شرکت مذکور و نبود پتانسیل مناسب در بستر رودخانه جهت ابطال تمامی مجوزه‌های صادره از سوی اداره صمت پیگیر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128360

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.