1

قطع برق ٧٣ اداره و بانک بدمصرف در غرب مازندران

  • کد خبر : 133360
  • 23 خرداد 1403 - 10:29
قطع برق ٧٣ اداره و بانک بدمصرف در غرب مازندران
مصطفی بابایی با اشاره به قطعی برق ٧٣ مشترک پرمصرف اداری در غرب مازندران اظهار کرد: برق این نهادها و ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، مصطفی بابایی با اشاره به قطعی برق ٧٣ مشترک پرمصرف اداری در غرب مازندران اظهار کرد: برق این نهادها و ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده و برابر دستورالعمل ابلاغی هیئت وزیران، در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

وی به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعت اداری و کاهش ۶٠ درصدی آن در ساعات غیر اداری تاکید کرد و افزود: با توجه به نصب کنتورهای هوشمند میزان مصرف ادارات و دستگاه‌های اجرایی به صورت لحظه‌ای و از راه دور رصد و پایش می‌شود و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی بدون اغماض با ادارات غیرهمکار، برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اداری موظف‌اند یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کاری، تجهیزات سرمایشی مورد استفاده خود را خاموش کنند و در ساعت اداری لوازم سرمایشی را در دمای آسایش ٢۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند.

بابایی به جوایز وزارت نیرو برای مشترکین خانگی و تجاری هم اشاره داشت و گفت: وزارت نیرو در پیک تابستان ١۴٠٣ علاوه بر پاداش ٢٠ برابری که به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی نسبت به سال گذشته تا ٢ هزار تومان پاداش می‌دهد، بلکه در قالب پویش با انرژی میلیون‌ها جایزه و صدها خودرو دنا، تارا و پژو ٢٠٧ به قید قرعه به مشترکانی که مصرفشان نسبت به سال گذشته کاهش یابد بر مبنای امتیاز کسب شده هدیه می‌دهد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133360

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.