3

قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس پس از گردباد + فیلم

  • کد خبر : 8794
  • 02 آبان 1398 - 19:15
قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس پس از گردباد + فیلم

قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس پس از گردباد + فیلم وقوع گردباد باعث قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس آمریکا شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزش گردباد در بخش‌های شمالی دالاس در آمریکا برق بیش از ۱۷۵ هزار منزل مسکونی و مغازه‌ی تجاری را قطع کرد و […]

قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس پس از گردباد + فیلم

وقوع گردباد باعث قطع برق ۲۰۰ هزار مشترک در دالاس آمریکا شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزش گردباد در بخش‌های شمالی دالاس در آمریکا برق بیش از ۱۷۵ هزار منزل مسکونی و مغازه‌ی تجاری را قطع کرد و کلیه‌ پرواز‌ها در فرودگاه‌های محلی نیز با تاخیر همراه بود.

به گزارش رویترز، اداره مدیریت بحران شهر دالاس در پایگاه اینترنتی خود نوشت امدادگران به ارزیابی خسارت‌ها و صدمات گردباد ادامه دادند. گزارش مدیریت بحران حاکی است برق یکصد چراغ راهنمایی هنوز قطع است و چندین مورد هم به علت شکستن تیر چراغ کارایی ندارد.

بر همین اساس گفته شده برق نزدیک به ۶۳ هزار منزل مسکونی و مغازه‌ها قطع شده بود.

در تصاویر ویدیویی، سقف فروریخته‌ی منازل مسکونی، خودرو‌های واژگون شده و منازل مسکونی دیده می‌شد که به کلی تخریب و به تلی از آوار تبدیل شده بودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8794

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.