4

قطع برق ۶۰ روستای استان لرستان در پی بارش برف

  • کد خبر : 124396
  • 15 اسفند 1402 - 13:14
قطع برق ۶۰ روستای استان لرستان در پی بارش برف
مهران امیری با اشاره به بارش برف در برخی از روستا‌های لرستان، گفت: یک فاز از شبکۀ ۶۳ کیلوولت بر اثر بارش سنگین برف در شامگاه گذشته قطع شد و پست ۶۳/۲۰ شهر سپیددشت نیز از مدار خارج شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، مهران امیری با اشاره به بارش برف در برخی از روستا‌های لرستان، گفت: یک فاز از شبکۀ ۶۳ کیلوولت بر اثر بارش سنگین برف در شامگاه گذشته قطع شد و پست ۶۳/۲۰ شهر سپیددشت نیز از مدار خارج شد.

او افزود: برق شهر و روستا‌های سپیددشت با تلاش نیرو‌های شرکت توزیع لرستان پس از انجام مانور به‌روی فیدر منطقۀ گریت در صبح امروز وصل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان عنوان کرد: خطوط توزیع برق این استان در پی بارش برف دچار هیچ‌گونه مشکلی نیست و فقط خط انتقال شبکۀ ۶۳ کیلوولت منطقۀ سپیددشت آسیب دیده‌است.

او با بیان اینکه برق ۶۰ روستای چم‌سنگر هم‌اکنون در پی بارش برف قطع است، اضافه کرد: تلاش گروه‌های عملیاتی برای پایداری برق در این منطقه ادامه دارد.

سامانۀ بارشی جدید از شامگاه یکشنبه به جو لرستان وارد شده است و بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار برف در شهر‌های سردسیر، ارتفاعات و نواحی کوهستانی، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای و کاهش دما در این استان پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124396

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.