6

قهرمان کشتی جهان مشاور عالی ورزشی مدیرعامل برق مازندران شد

  • کد خبر : 40253
  • 20 دی 1399 - 13:15
قهرمان کشتی جهان مشاور عالی ورزشی مدیرعامل برق مازندران شد
مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی‌آزاد جهان به‌عنوان مشاورعالی مدیرعامل شرکت توزیع‌برق مازندران منصوب شد.

بعداز اعتراض اخیر نایب‌قهرمان‌جهان به رفتار ناشایستی که بعضی از مسئولان وزارت‌نیرو با او داشتند، با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران؛ قهرمان کشتی جهان بعنوان مشاور عالی ورزشی وی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی‌آزاد جهان به‌عنوان مشاورعالی مدیرعامل شرکت توزیع‌برق مازندران منصوب شد.

بعداز اعتراض اخیر نایب‌قهرمان‌جهان به رفتار ناشایستی که بعضی از مسئولان وزارت‌نیرو با او داشتند، همزمان بابزرگداشت سالگرد جهان‌پهلوان‌تختی، طی مراسمی دراداره‌کل ورزش‌وجوانان مازندران با حضور حسن رنگرز مرداول ورزش استان، عسگری محمدیان رییس و اعضای هیئت‌کشتی، فرامرز سپری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن اهدای حکم مشاورعالی ‌ورزش به مسعود اسماعیل‌پور گفت: مقامات استانی و کشوری پیگیر اشتغال مسعوداسماعیل‌پور بودند، باید یاد بگیریم از سرمایه‌های اجتماعی خود به‌خوبی نگهداری و استفاده کنیم.

اسماعیل‌پور در بخشی از شرکت‌برق کار می‌کرد که مناسب ایشان نبود، اما امیدوارم از این‌پس بتواند با استفاده از ظرفیت‌های شرکت برق به ورزش استان خدمت‌رسانی کند. امیدوارم باحضور این قهرمان‌ملی تیم کشتی‌برق مازندران مجدد راه‌اندازی شود.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با قدردانی از مدیر عامل شرکت توزیع برق، حضور اسماعیل‌پور در این شرکت را برای ورزش استان مفید دانست و گفت امکانات ورزش استان برای توسعه ورزش آماده خدمت به برنامه‌های ورزشی شرکت برق قرار دارد و امیدوارم اسماعیل‌پور هرچه توان دارد برای رشد ورزش‌استان تلاش کند تا ورزشکاران دیگر نیز به سکو‌های قهرمانی دست یابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40253
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.