2

کاهش ۲۰ درصدی هدررفت آب در شهر جدید مهستان البرز

  • کد خبر : 134783
  • 11 تیر 1403 - 11:48
کاهش ۲۰ درصدی هدررفت آب در شهر جدید مهستان البرز
حميدرضا نامدارى در گفتگوی آبی و در حاشيه همايش مديريت مصرف آب با رویكرد كاهش هدر رفت آب كه در محل سالن همايش دانشكده كشاورزى كرج برگزار شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو(پاون)،حمیدرضا نامدارى در گفتگوی آبی و در حاشیه همایش مدیریت مصرف آب با رویکرد کاهش هدر رفت آب که در محل سالن همایش دانشکده کشاورزى کرج برگزار شد، بیان کرد: طى یک سال گذشته اقدامات مطلوبى با اجراى عملیات متعدد فنى و مهندسى جهت توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى آب و فاضلاب با هدف تولید و توزیع عادلانه و کاهش هدر رفت آب در سطح استان انجام شده است.
وى ادامه داد: با نصب تعداد  ٨۶ دستگاه شیر فشار شکن و تنظیم متناسب فشار شبکه توزیع، شاهد کاهش حدود ۴٣ درصدى حوادث آبرسانى نسبت به سال گذشته هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به هدر رفت بالای آب در شهر جدید مهستان طى سنوات گذشته تصریح کرد: با اقدامات اصلاحى انجام شده توسط این مجموعه، این میزان در حال حاضر به ۳٠ درصد کاهش یافته و با تدابیر و اقدامات در دست اجرا، طبق استانداردهاى موجود، میزان هدر رفت آب به کمتر از ٢٠ درصد خواهد رسید.
وى با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم با اقدامات فرهنگى و رسانه اى، اهمیت آب را به عنوان منبع تجدید ناپذیر و کالاى با ارزش معرفى کنیم ، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم با مدیریت و مصرف بهینه، نسبت به حفظ آن براى آیندگان اقدام کنند.
گفتنى است در این گفت و گوی آبی که با حضور داود نجفیان، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه اى استان البرز، همیاران آب، فرهنگیان ناحیه یک کرج، اساتید حوزه آب و کشاورزى دانشگاه تهران، نخبگان و دانشجویان دانشکده کشاورزى دانشگاه تهران برگزار شد، حمیدرضا نامدارى، مدیرعامل شرکت آبفای البرز ضمن استماع نظرات، پیشنهادات و انتقادات حاضران در این همایش، پاسخگوی سوالات تخصصى و عمومى در حوزه آب و فاضلاب بود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134783

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.