4

کاهش ۴۰ درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 65476
  • 16 آذر 1400 - 18:48
کاهش ۴۰ درصدی خاموشی برق در سیستان و بلوچستان
محمد علي سماعي اظهار داشت: انجام مانورهاي عملياتي مختلف در جهت احداث و اصلاح شبكه، اقدام به موقع پرسنل در رفع خاموشي و همكاري مردم در استفاده بهينه از انرژي به رغم بسياري از مشكلات صنعت برق در سالجاري، باعث كاهش خاموشي در اين استان و رضايتمندي مردم شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی اقدامات انجام شده توسط پرسنل توزیع برق، همکاری مردم و ادارات این استان میزان خاموشی برق در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمد علی سماعی اظهار داشت: انجام مانورهای عملیاتی مختلف در جهت احداث و اصلاح شبکه، اقدام به موقع پرسنل در رفع خاموشی و همکاری مردم در استفاده بهینه از انرژی به رغم بسیاری از مشکلات صنعت برق در سالجاری، باعث کاهش خاموشی در این استان و رضایتمندی مردم شد.

وی در ادامه به صرفه جویی هفت هزار مگاوات ساعتی توزیع برق سیستان و بلوچستان با انجام تعمیرات خط گرم اشاره کرد و افزود: انجام تعمیرات خط گرم در پنج ناحیه دیسپاچینگی استان، سبب صرفه جویی انرژی به میزان هفت هزار و ۶۰۶ مگاوات ساعت در نیمه اول سالجاری شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعتبار این میزان صرفه جویی، ۲میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان بر آورد شده است.

وی ادامه داد: ۹۸ دستگاه ترانسفورماتور نیز با اعتباری بیش از ۵۶۲ میلیون تومان طی این مدت اورهال شده است که از این تعداد ۹۰ دستگاه تعمیر و ۸ دستگاه اسقاط شده است.

 

 

نیروگاهیان

سماعی با اشاره به بازدید های دوره ای از تجهیزات شبکه برق گفت: در نیمه اول سال جاری بازدید و سرویس ۴۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۸ کیلومتر شبکه روشنایی معابر انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین بازدید و سرویس هزار و ۷۵۰ دستگاه پست هوایی و ۲۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط طی این مدت انجام شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به برنامه های دفتر نظارت و برنامه ریزی اشاره کرد و افزود: تدوین رویه ها، راهکارها و دستورالعمل های لازم به منظور ارتقای فرآیندهای برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر نگهداری و تعمیرات شبکه های توزیع، بهبود فرآیند و افزایش بهره وری مدیریت دارایی و تعمیرات (نت) شرکت های توزیع در حوزه های ستادی و عملیاتی، افزایش اثربخشی استراتژی ها در حوزه نت و ایجاد نظم و انضباط فنی در فرآیند های بازدید، تعمیرات و پیشگیری از خرابی تجهیزات از جمله اقدامات این دفتر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=65476
  • نویسنده : سيد شهاب الدين عبدلي
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.