4

لایروبی سد چم آسمان اصفهان تا ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 95813
  • 10 بهمن 1401 - 0:16
لایروبی سد چم آسمان اصفهان تا ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد
"حسن ساسانی" در نشست کمیته پدافند غیر عامل صنعت آب و برق کشور در استان اصفهان اظهار کرد: با هدف پاکسازی سد چم آسمان، محل برداشت آب شرب اصفهان، لایروبی این سد با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و 700 میلیون تومان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از اتمام لایروبی سد چم آسمان تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن ساسانی” در نشست کمیته پدافند غیر عامل صنعت آب و برق کشور در استان اصفهان اظهار کرد: با هدف پاکسازی سد چم آسمان، محل برداشت آب شرب اصفهان، لایروبی این سد با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.
وی با تأکید بر اینکه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان متولی تأمین آب با کیفیت است، اضافه کرد: در این راستا اقدامات متعددی از جمله لایروبی سد چم آسمان به منظور حفظ کمیت و کیفیت آب در دست اقدام است.
ساسانی با بیان اینکه به منظور پایش کیفیت منابع آب، به خصوص در بخش شرب، سامانه کنترل کیفیت آب به صورت آنلاین (بر خط) در محل سد چم آسمان نصب شده است، گفت: در حال حاضر خروجی آب در محل تصفیه‌خانه بابا شیخعلی به پیشرفته ترین دستگاه های کنترل کیفیت مجهز شده که در صورت بروز حوادث آلودگی، هشدارهای لازم ارسال می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

وی با اشاره به این که مرکز داده شرکت آب منطقه ای استان اصفهان پشتیبان مرکز داده صنعت آب کشور است، خاطرنشان کرد: این مرکز با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اتمام خرید تجهیزات و مجوزهای لازم به بهره برداری می‌رسد.
اولین جلسه «کمیته پدافند غیر عامل صنعت آب و برق کشور در استان اصفهان با حضور مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیران ارشد و مدیران مدیریت بحران و پدافند غیرعامل صنعت آب و برق استان اصفهان، در محل سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تشکیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95813
  • نویسنده : پرستو ایران‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.