1
در نشست برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع برق تاکید شد:

لزوم آمادگی مدیریت بار شرکتهای توزیع نیروی برق در تابستان

  • کد خبر : 132379
  • 10 خرداد 1403 - 11:28
لزوم آمادگی مدیریت بار شرکتهای توزیع نیروی برق در تابستان
 محسن ذبیحی در نشست برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع با اشاره به لزوم آمادگی شرکتهای توزیع نیرو برای مدیریت اوج بار تابستان ،مراقبت از رضایتمندی مردم در انجام وظایف ذاتی شرکتها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری توانیر، محسن ذبیحی در نشست برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع با اشاره به لزوم آمادگی شرکتهای توزیع نیرو برای مدیریت اوج بار تابستان ،مراقبت از رضایتمندی مردم در انجام وظایف ذاتی شرکتها را مورد تاکید قرار داد.
وی ضمن تاکید بر پیگیری رفع مشکل کنتورهای هوشمند فاقد ارتباط ،هدفگذاری برای جلب همکاری صنایع خارج از شهرکهای صنعتی را از اقدامات قابل توجه سال جاری برشمرد که مستلزم تعیین برنامه زمانبندی و گروه بندی صنایع همکار با برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی در تابستان است.
ذبیحی اجرای مدل جدید تامین منابع مالی در شرکتهای توزیع را با توجه به حمایتهای مدیرعامل و معاونت مالی و پشتیبانی توانیر و تلاش همکاران شرکتهای توزیع نیرو، موفقیت آمیز توصیف و ابراز امیدواری کرد با رفع برخی اشکالات جزئی، حاکمیت شرکتی در شرکتهای توزیع به طور کامل پیاده سازی شود.
وی وصول مطالبات را از مباحث اساسی شرکتهای توزیع برق برشمرد که باید با حفظ کرامت افراد انجام شود و هرگونه اطلاع رسانی به اصحاب رسانه نیز در چارچوب اطلاع رسانی سخنگوی صنعت برق باشد.
در ادامه حامد احمدی مدیرکل هوشمندسازی و فن آوریهای نوین توانیر پیرامون آخرین وضعیت پیشرفت کنترل پذیری در مصارف کشاورزی، صنایع خارج از شهرکهای صنعتی و ساختمانهای اداری همچنین وضعیت ثبت نام مشترکان کشاورزی و صنعتی دیماندی در سامانه سمپ و اقدامات انجام شده در خصوص بازگشایی اعتبارات اسنادی جهت تامین کنتورهای هوشمند به ایراد مطالب پرداخت.
در این نشست مهندس داودی معاون دفتر برنامه ریزی توزیع توانیر ضمن تبیین سازوکار اجرایی تصمیمات شورای مشورتی و لزوم به کارگیری حداکثر ظرفیتهای قانونی بخشنامه های ابلاغی وزیر نیرو در اجرای مدل حاکمیت شرکتی در سال جاری، پیرامون نیاز سرمایه ای بخش توزیع برق کشور در سال جاری و وضعیت منابع و مصارف به ایراد مطالب پرداخت.
این نشست با تشریح راهنمای توثیق اسناد خزانه اسلامی موضوع بند ق تبصره ۵ قانون بودجه ١۴٠٢ از طرف نماینده دفتر تامین منابع مالی شرکت توانیر همراه بود و در ادامه ضمن ارائه نقطه نظرات مدیران عامل شرکتهای توزیع به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132379

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.