6
استاندار سمنان عنوان کرد:

لزوم اجرا و تکمیل طرح فاضلاب شهر سمنان بر اساس برنامه زمان‌بندی

  • کد خبر : 38392
  • 25 آذر 1399 - 18:51
لزوم اجرا و تکمیل طرح فاضلاب شهر سمنان بر اساس برنامه زمان‌بندی
در قرارداد جدید، شهرداری سمنان به‌عنوان طرف حساب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، مکلف به انجام تعهدات خود در زمان تعیین‌شده است.

استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان ضمن بیان اینکه طرح فاضلاب شهر سمنان بر اساس زمان‌بندی تکمیل شود، اظهار داشت: قرارداد شرکت آب و فاضلاب استان با شهرداری سمنان باید دارای ضمانت اجرا باشد تا مشکلات سال‌های گذشته دوباره تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا آشناگر” با بیان اینکه برای اجرای این طرح باید زمان‌بندی‌های لازم انجام و با برنامه‌ریزی اصولی این طرح در زمان تعیین‌شده تکمیل شود، افزود: در قرارداد جدید، شهرداری سمنان به‌عنوان طرف حساب شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، مکلف به انجام تعهدات خود در زمان تعیین‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان نیز در این نشست از ویرایش چهارم سند سازگاری باکم آبی استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: در آینده نزدیک در وزارت نیرو، دفاع از این سند انجام می‌شود که با تصویب سند سازگاری باکم آبی استان سمنان، ملاک عمل در انجام امور در حوزه آب بر اساس این طرح جلو خواهد رفت.

ایرج حیدریان افزود : لازم است اجرای طرح تعدیل پروانه چاه های کشاورزی همزمان با حفظ و استمرار تولید و معیشت کشاورزان صورت پذیرد، به همین منظور بر اساس تصمیم شورای حفاظت منابع آب استان تعدیل پروانه‌ها با توجه به پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی به‌صورت مرحله‌ای انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38392
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.