2

لزوم اهتمام جدی به مصرف بهینه انرژی در روزهای سرد

  • کد خبر : 123784
  • 08 اسفند 1402 - 14:33
لزوم اهتمام جدی به مصرف بهینه انرژی در روزهای سرد
، مديرعامل شركت توانير گفت: با توجه به بارش برف در اكثر نقاط كشور و كاهش محسوس دماي هوا، همه بايد نسبت به كاهش مصرف برق و گاز اهتمام ورزيم

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  روزنامه اقتصادی ، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به بارش برف در اکثر نقاط کشور و کاهش محسوس دمای هوا، همه باید نسبت به کاهش مصرف برق و گاز اهتمام ورزیم. به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه در هفته جاری ایران رسماً وارد زمستان شده به‌طوری که در سطح گسترده‌ای از کشور با بارش برف شدید و کاهش قابل‌توجه دما مواجه خواهیم شد، گفت: هم‌اکنون شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تأمین برق هم‌وطنان وجود ندارد. وی با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور و افزایش مصرف گاز و برق و اختلالاتی که ممکن است در سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها رخ دهد، از هم‌وطنان درخواست کرد انرژی برق و گاز را بهینه مصرف کنند. عدم استفاده از بخاری‌برقی، تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و عایق‌بندی در و پنجره‌های منازل از جمله توصیه‌های سخنگوی صنعت برق به هم‌وطنان برای کمک به تأمین برق و گاز پایدار است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123784

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.