4

لزوم حمایت ویژه از شهرک صنعتی اترک/ واعظی و نوبخت به گلستان سفر می کنند

  • کد خبر : 17046
  • 17 بهمن 1398 - 10:44
لزوم حمایت ویژه از شهرک صنعتی اترک/ واعظی و نوبخت به گلستان سفر می کنند

استاندار گلستان خواستار حل مشکل برق «شهرک صنعتی اترک» شد و تأکید کرد: نیاز است کمک ویژه ای به شهرک صنعتی اترک شود.   بیشتر بخوانید نیروگاه‌های برقابی کوچک، ظرفیتی بزرگ و مغفول در استان گلستان بدهی ۷۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی گلستان به شرکت برق با حضور استاندار گلستان ؛ رونمایی از سند مدل […]

استاندار گلستان خواستار حل مشکل برق «شهرک صنعتی اترک» شد و تأکید کرد: نیاز است کمک ویژه ای به شهرک صنعتی اترک شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در سه بخش رونق تولید، تبصره ۱۸ و بازسازی و نوسازی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان مصوبه دارد.
وی تصریح کرد: اقتصاد ما بانک محور شده و تا زمانی که بانک پای کار نباشد اتفاقی نمی افتاد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بانک ها به ویژه بانک صنعت و معدن و تجارت باید به کمک تولیدکنندگان بیایند، گرچه این بانک و سایر بانک ها عملکرد خوبی داشتند اما جای دارد ما این رتبه ها را بهبود ببخشیم.
حق شناس افزود: ۲۳ ناحیه و شهرک صنعتی در گلستان وجود دارد و علاوه بر آنها شهرک صنعتی اترک در گلستان به مساحت یک هزار هکتار در حال راه اندازی است که وسعت آن با ۲۳ شهرک صنعتی موجود برابر است.
استاندار گلستان خواستار حل مشکل برق شهرک صنعتی اترک شد و تأکید کرد: درخواست داریم کمک ویژه ای به شهرک صنعتی اترک شود.
وی متذکر شد: شامگاه امروز «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور و روز دوشنبه نیز «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گلستان سفر می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17046

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.