1

مانور جهادی امیدآفرینی و خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق در سراسر استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 134596
  • 09 تیر 1403 - 10:53
مانور جهادی امیدآفرینی و خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق در سراسر استان البرز برگزار شد
دکتر مسعود خواجه‌وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کردند: با هدف امیدآفرینی، خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم شریف استان

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از چکاوک، دکتر مسعود خواجه‌وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز اعلام کردند: با هدف امیدآفرینی، خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم شریف استان، مانور جهادی روشنایی معابر و میز خدمت مدیران برق استان با عنوان «مانور جهادی امیدآفرینی و خدمت رسانی» در محلات کم برخوردار شهرستان های استان برگزار شد.

ایشان در ادامه افزودند:  از ابتدای سال جاری تاکنون مانورهای جهادی نصب لوازم اندازه‌گیری در شهرهای مختلف برگزار شده و در ادامه سلسله مانورهای جهادی روشنایی معابر از عید قربان تا عید غدیر در مناطق مختلف استان اجرا شد ، همچنین برنامه‌ های منسجم و هدفمندی جهت اجرای مانورهای جهادی خدمت‌رسانی در مناطق و شهرستان‌های استان تدوین گردیده است که به مرحله اجرا خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134596

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.