1

مانور جهادی بهسازی ٩٠ کیلومتر شبکه توزیع برق در کاشان

  • کد خبر : 132044
  • 06 خرداد 1403 - 10:38
مانور جهادی بهسازی ٩٠ کیلومتر شبکه توزیع برق در کاشان
این مانور که از لحاظ حجم کار، تعداد نیروهای شرکت کننده و طول شبکه در سطح استان کم نظیر بود، با حضور بیش از ١٢٠ تن از نیروهای عملیاتی و پیمانکاری و ٣٠ تن از نیروهای مهندسی و اداری برق شهرستان کاشان با صرف اعتباری بالغ بر ٢٥ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر ، این مانور که از لحاظ حجم کار، تعداد نیروهای شرکت کننده و طول شبکه در سطح استان کم نظیر بود، با حضور بیش از ١٢٠ تن از نیروهای عملیاتی و پیمانکاری و ٣٠ تن از نیروهای مهندسی و اداری برق شهرستان کاشان با صرف اعتباری بالغ بر ٢۵ میلیارد ریال برگزار شد.
تعویض ١١۶ اصله پایه فرسوده، تعویض ١٢۵ عدد مقره از انواع سوزنی، بشقابی و پایه مقره، تعویض ۵٣ عدد برقگیر، اصلاح ۴۵ مورد جمپر، رگلاژ ١۵٠ مورد اسپان شبکه فشار متوسط، اصلاح ٢٨ عدد پایه کج از اقدامات اصلی انجام شده طی این مانور بود.
افزایش پایداری شبکه، کاهش هزینه های تعمیرات در مواقع بحران، آزمایش آمادگی نیروهای عملیاتی و پیمانکاری، استاندارد سازی شبکه توزیع برق و جلوگیری از وقوع بحران در مواجهه با حوادث طبیعی از اهداف اجرای این مانور اعلام شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132044

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.