6
به مناسبت هفته پدافند غيرعاملمانور واکنش در شرايط اضطراري با حضور گروه HSE نيروگاه نکا برگزار شد

مانور واکنش در شرایط اضطراری با حضور گروه HSE نیروگاه نکا برگزار شد

  • کد خبر : 63693
  • 23 آبان 1400 - 13:43
مانور واکنش در شرایط اضطراری با حضور گروه HSE نیروگاه نکا برگزار شد
سرپرست معاونت مهندسي و برنامه ريزي در پي اعلام اين خبر افزود: به مناسبت گراميداشت هفته پدافند غير عامل مانوري با پيش فرض انفجار لوله مخازن گاز مايع در تاسيسات گاز مايع شهيد تندگويان بر اثر حمله موشکي انجام و با اطفائ حريق به پايان رسيد .

بمنظور افزایش آمادگی و هماهنگی بین تیم های عملیاتی و حصول اطمینان از عملکرد مناسب تجهیزات در زمان وقوع حوادث احتمالی، مانور واکنش در شرایط اضطراری باعنوان انفجار خطوط لوله انتقال گاز مایع در تاسیسات گاز مایع شهید تندگویان و با حضور گروه HSE شرکت مدیریت تولید برق نکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا روی خط خبر، سرپرست معاونت مهندسی و برنامه ریزی در پی اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل مانوری با پیش فرض انفجار لوله مخازن گاز مایع در تاسیسات گاز مایع شهید تندگویان بر اثر حمله موشکی انجام و با اطفائ حریق به پایان رسید .

سیدموسی نظام زاده با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین صنایع کرانه شرقی دریای خزر بیان داشت: با توجه به قرارداد منعقده گروه HSE شرکت مدیریت تولید برق نکا بر اساس شرح وظایف محوله در سناریوی مانور با همکاری تعدادی از دستگاههای اجرایی و عملیاتی با فرض حمله موشکی دشمن واصابت ترکش به لوله های گاز مایع و انفجار آن در تاسیسات گاز مایع شهید تندگویان شرکت پخش فراورده های نفتی، توانستند نسبت به اطفائ آن اقدام نمایند.

 

 

نیروگاهیان

نظام زاده انجام مانورهای منظم و مدون را از اقدامات مهم برای کنترل پیامدهای زیان بار ناشی از حوادث غیر مترقبه دانست واشاره کرد: در این مانور تعامل و همکاری هر چه بیشتر شرکتها و سازمانهای عملیاتی و امدادی همجوار تا رسیدن به یک ایمنی پایدار کنترل حوادث در زمان بحرانی تمرین شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آمادگی نیروهای امدادی بیان کرد: این مانور با هماهنگی بین گروه های عملیاتی به منظور هم افزایی پرسنل، ادوات و تجهیزات آتشنشانی جهت اطفای حریق برگزار شد تا علاوه بر افزایش مهارت و آمادگی نیروها نقاط ضعف و قوت آنها نیز ارزیابی شود.

در پایان با حضور مدیران و کارشناسان واحدهای عملیاتی نقاط ضعف و قدرت این مانور مورد ارزیابی قرارگرفت .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=63693
  • ارسال توسط :
  • منبع : نیروگاه نکا روی خط خبر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.