5
با حضور ویدئو کنفرانسی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور؛

مانور پایداری برق در شرکت‌های آبفا به منظور بررسی آمادگی دیزل ژنراتورها برگزار شد

  • کد خبر : 48693
  • 10 اردیبهشت 1400 - 18:15
مانور پایداری برق در شرکت‌های آبفا به منظور بررسی آمادگی دیزل ژنراتورها برگزار شد
روز گذشته نیز حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور با بیان اینکه "تابستان سختی از نظر تأمین آب در پیش داریم و صرفه‌جویی ۱۵ درصدی مصرف آب ضروری است"، گفت: در شرایطی که از مجموع 1346 شهر کشور، 282 شهر دچار تنش آبی هستند؛ برنامه‌ریزی دقیقی برای تمامی استان‌های کشور به منظور عبور از شرایط پیک تابستان سال 1400 داریم.

با توجه به کاهش بارندگی در سال جاری، کاهش ورودی آب به مخازن سدها و احتمال بروز مشکل کم آبی در تابستان ۱۴۰۰، مانور پایداری برق در شرکت‌های آب و فاضلاب به منظور بررسی آمادگی دیزل ژنراتورهای شرکت‌های آب و فاضلاب، با حضور ویدئو کنفرانسی مدیرعامل و تعدادی از مدیران کل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرکل دفتر بحران و پدافتد غیرعامل وزارت نیرو در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، روز گذشته نیز حمیدرضا کشفی، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور با بیان اینکه “تابستان سختی از نظر تأمین آب در پیش داریم و صرفه‌جویی ۱۵ درصدی مصرف آب ضروری است”، گفت: در شرایطی که از مجموع ۱۳۴۶ شهر کشور، ۲۸۲ شهر دچار تنش آبی هستند؛ برنامه‌ریزی دقیقی برای تمامی استان‌های کشور به منظور عبور از شرایط پیک تابستان سال ۱۴۰۰ داریم.
از این رو، یکی از ابعاد این برنامه‌ریزی‌ها برای عبور از شرایط پیک تابستان ۱۴۰۰، با توجه به مشکلاتی که احتمال بروز آن در تأمین برق پیک تابستان امسال وجود دارد، بررسی آمادگی دیزل ژنراتورهای شرکت‌های آب و فاضلاب است که امروز، این مانور در همین راستا برگزار شد.
ش

 

نیروگاهیان

با توجه به تأکید سازمان پدافند غیرعامل، مراکز حساس باید به مولدهای اضطراری تولید برق مجهز باشند و از آنجاییکه تصفیه‌های آب از مراکز حساس، مهم و زیرساختی کشور محسوب می‌شوند، این ضرورت در مورد آنها لازم الاجراست.
در ادامه نیز، جلسه ستاد پایش تنش آب شرب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران کل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور جهت بررسی پایداری آب شرب استان‌های بوشهر و خراسان جنوبی در تابستان ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=48693
  • نویسنده : فاطمه‌زهرا حسینی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.