1

مانور پایداری برق پشتیبان در شبکه مخابراتی تهران برگزار شد

  • کد خبر : 123657
  • 07 اسفند 1402 - 12:33
مانور پایداری برق پشتیبان در شبکه مخابراتی تهران برگزار شد
  در راستای سیاست های کارگروه پدافند غیرعامل و به منظور اطمینان از پایداری وضعیت ارتباطی استان تهران جهت برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مانور قطع برق شهری با حضور مسئولان قرارگاه ثارالله، نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و مدیران مخابرات منطقه تهران روز سه شنبه اول اسفند ماه در دو مرکز مخابراتی مناطق دو و هشت تهران با موفقیت برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از همت خبر،  در راستای سیاست های کارگروه پدافند غیرعامل و به منظور اطمینان از پایداری وضعیت ارتباطی استان تهران جهت برگزاری مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، مانور قطع برق شهری با حضور مسئولان قرارگاه ثارالله، نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و مدیران مخابرات منطقه تهران روز سه شنبه اول اسفند ماه در دو مرکز مخابراتی مناطق دو و هشت تهران با موفقیت برگزار شد.

در این مانور که با قطع برق شهری در دو مرکز مهم انجام شد، اتصال خودکار دیزل ژنراتور های مراکز مخابراتی برقرار و بلافاصله برق مراکز و تجهیزات مربوطه تامین و ارتباط مشترکان بصورت ثابت و پایدار برقرار گردید، نماینده قرارگاه ثارالله، رضایی مدیرکل ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جاویدی مدیرکل منطقه شمال سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، ملک جعفریان مدیریت، معاونان و تعدادی از مدیران کل مخابرات منطقه تهران حضور داشتند.

مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات تهران در این برنامه، به اهمیت ارتباطات و مخابرات در کسب و کار و زندگی مردم اشاره کرده و گفت: مجموعه مدیریت و همکاران مخابرات استان تهران، بصورت شبانه روزی برای برقراری ارتباط ثابت، امن و پایدار برای منازل شهروندان، سازمان ها، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و مشاغل مختلف تلاش می کنند و هدف اصلی ما کسب رضایت شهروندان از نحوه ارائه و کیفیت خدمات دریافتی از مخابرات استان تهران می باشد.

مدیر مخابرات منطقه تهران در ادامه بر هماهنگی با نهادهای سیاستگذار و دستگاه های اجرایی برای بهسازی شبکه مخابراتی و تامین ارتباطات تمامی شعب اخذ رای و آمادگی کامل بخش های فنی مرتبط، برای برگزاری مطلوب انتخابات تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123657

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.