2
امروز انجام شد؛

مبادله قرارداد سرمایه گذاری تاسیسات فاضلاب اهر باحضور رئیس جمهور

  • کد خبر : 128558
  • 25 فروردین 1403 - 11:45
مبادله قرارداد سرمایه گذاری تاسیسات فاضلاب اهر باحضور رئیس جمهور
محمد خانی مدیر عامل آب و فاضلاب استان در این جلسه گفت: قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات فاضلاب شهر اهر و مرند با سرمایه‌گذاری ۳,۸۶۰ میلیارد ریال با شرکت مس سونگون امروز با حضور رئیس جمهور مبادله شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد خانی مدیر عامل آب و فاضلاب استان در این جلسه گفت: قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات فاضلاب شهر اهر و مرند با سرمایه‌گذاری ۳,۸۶۰ میلیارد ریال با شرکت مس سونگون امروز با حضور رئیس جمهور مبادله شد.

در جلسه‌ای با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری، مبادله قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات فاضلاب شهر اهر و مرند با سرمایه گذاری ۳۸۶۰ میلیارد تومان، طول مدت دوره قرار داد ۲۰ سال و حجم پساب تولیدی ۵۰۵ میلیون متر مکعبی مبادله شد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه ۱۴ عنوان قراردادهای سرمایه‌گذاری مشارکت عمومی و خصوصی در صنعت آب و فاضلاب کشور نیز با سرمایه‌گذاری به میزان بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان توسط رئیس جمهور مبادله شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=128558

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.