3

مجمع خیران آب استان زنجان تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 53112
  • 07 تیر 1400 - 21:24
مجمع خیران آب استان زنجان تشکیل می‌شود
«علیرضا جزء قاسمی» در نشست مشترک با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد خیریه استان زنجان که همزمان با هفته صرفه‌جویی برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 617 روستا در استان زنجان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برخوردار بوده و بیش از 300 روستا  نیاز به تحت پوشش قرار گرفتن دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مجمع خیران آب استان زنجان پس از تدوین اساسنامه و ثبت حقوقی با حضور علاقه‌مندان به فعالیت در بخش توسعه خدمات آبرسانی روستایی تشکیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «علیرضا جزء قاسمی» در نشست مشترک با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد خیریه استان زنجان که همزمان با هفته صرفه‌جویی برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون ۶۱۷ روستا در استان زنجان از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان برخوردار بوده و بیش از ۳۰۰ روستا  نیاز به تحت پوشش قرار گرفتن دارد.
وی افزود: به دلیل کمبود و یا نبود آب در برخی روستاها، شاهد مهاجرت روستائیان به شهرها هستیم که این معضل آسیب های اجتماعی فراوانی را با خود به همراه دارد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: این شرکت به تنهایی قادر به آبرسانی به تمام روستاهای غیرتحت پوشش نیست و ظرفیت خیران در این زمینه می‌تواند کمک شایانی برای برخورداری روستاها و مناطق محروم استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی باشد.
جزءقاسمی بیان کرد: زنجان بهشت خیران است که در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل بی آبی در روستاهای استان و مهاجرت معکوس به این مناطق، خیران زنجانی از پتانسیل فوق العاده ای برخوردار هستند.
این مسئول با اشاره به دیرینه پر افتخار زنجانی‌ها در تاسیس و رونق موسسات خیریه در زمینه‌های گوناگون از جمله بهداشتی و درمانی، مدرسه سازی، بانوان سرپرست خانوار و بسیاری دیگر گفت: اگر گام ارزنده‌ای در خیریه آب استان زنجان برداشته شود، بدون شک بخش عمده ای از مشکل آب روستائیان استان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=53112
  • نویسنده : مهدی کلانتری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.