3

مجوز افزایش ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن در استان هرمزگان صادر شد/ بهبود وضعیت آب شرب ۵۰۰۰ نفر در شهرستان بستک

  • کد خبر : 86365
  • 28 شهریور 1401 - 17:35
مجوز افزایش ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن در استان هرمزگان صادر شد/ بهبود وضعیت آب شرب ۵۰۰۰ نفر در شهرستان بستک
"عبدالحمید حمزه‌پور" با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی درخواست‌های مردمی سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک، پیگیری برای افزایش ظرفیت تولید آب سایت آب‌شیرین‌کن کوخرد و چاله گریند به عنوان مصوبه سفر به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با موافقت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مجوز افزایش ظرفیت تولید آب کوخرد و چاله گریند شهرستان بستک صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “عبدالحمید حمزه‌پور” با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی درخواست‌های مردمی سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بستک، پیگیری برای افزایش ظرفیت تولید آب سایت آب‌شیرین‌کن کوخرد و چاله گریند به عنوان مصوبه سفر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی این آب‌شیرین‌کن ۷۵۰ مترمکعب در شبانه روز است، افزود: خوشبختانه با حمایت استاندار، پیگیری این شرکت و نگاه مثبت شرکت مهندسی آبفای کشور در زمان کوتاهی این مجوز صادر شد.

به گفته وی، هرگونه شیرین‌سازی آب در قالب قراردادهای خرید تضمینی صورت می‌گیرد و می‌بایست با موافقت شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور همراه باشد، که مجوز دو برابر شدن ظرفیت تولید این سایت صادر و به سرمایه‌گذار ابلاغ شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت این سایت، در آینده میزان تولید این آب‌شیرین‌کن به ۱۵۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز خواهد رسید و شاهد بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر پنج هزار و ۲۰۰ نفر در کوخرد و چاله‌گریند خواهیم بود.

حمزه‌پور در پایان به طرح توسعه شبکه آبرسانی کوخرد و چاله گریند اشاره کرد و افزود: اصلاح و توسعه ۴۲ کیلومتر از شبکه توزیع آب کوخرد در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو در حال اجراست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=86365
  • نویسنده : زهرا بیگلری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.