2
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در جشن پیروزی انقلاب اسلامی مطرح کرد:

مجوز برگزاری آزمون استخدامی در صنعت آب دریافت شد

  • کد خبر : 121732
  • 17 بهمن 1402 - 12:59
مجوز برگزاری آزمون استخدامی در صنعت آب دریافت شد
معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو امروز (مورخ ۱۶ بهمن‌ماه) در نشست سراسری مدیران ارشد وزارت نیرو که همزمان با جشن ایام مبارک الله دهه فجر در این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه ۷۶ هزار نفر به طور مستقیم و ۱۰۱ هزار نفر به صورت غیر‌مستقیم با مجموعه وزارت نیرو همکاری دارند

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از وزارت نیرو، مریم کارگرنجفی” از جذب ۵۰ نفر از نخبگان در مجموعه وزارت نیرو خبر داد و افزود: در فراخوان جدید بنیاد ملی نخبگان ۲۲۰ نفر در مجموعه وزارت نیرو ثبت نام کرده‌اند که این موضوع تا پایان دولت سیزدهم ادامه خواهد داشت و همچنین مجوزی برای برگزاری آزمون استخدامی در صنعت آب اخذ کرده‌ایم که بزودی ابلاغ خواهد شد.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو امروز (مورخ ۱۶ بهمن‌ماه) در نشست سراسری مدیران ارشد وزارت نیرو که همزمان با جشن ایام مبارک الله دهه فجر در این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه ۷۶ هزار نفر به طور مستقیم و ۱۰۱ هزار نفر به صورت غیر‌مستقیم با مجموعه وزارت نیرو همکاری دارند، گفت: برای نخستین بار سامانه جامع منابع انسانی با عنوان ساما ایجاد شده است و تا کنون ۱۷۶ هزار نفر از همکاران با هر نوع قرارداد در این سامانه ثبت شدند.

وی ادامه داد: صدور مجوز برای جذب نیرو در شرکت‌ها به شکل حجمی با هرنوع قرارداد و یا نیرو‌های قرارداد دائم در شرکت‌های غیردولتی از طریق سامانه انجام می‌شود. بر این اساس بعد از ورود اطلاعات در سامانه و تأیید شرکت‌های مادر، مجوز جذب از وزیر نیرو اخذ می‌شود تا سرعت فرآیند کار افزایش یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121732

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.