5
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد:

محدودیت آب در ۱۲۲ روستای استان زنجان

  • کد خبر : 51058
  • 09 خرداد 1400 - 21:53
محدودیت آب در ۱۲۲ روستای استان زنجان
«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در بدترین شرایط 40 روستا طی تابستان سال جاری نیاز به آبرسانی سیار داشته باشند که شرکت آبفا در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با کاهش بیش از ۵۴ درصدی بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته، امسال ۱۲۲ روستا در استان زنجان با محدودیت آبی مواجه هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در بدترین شرایط ۴۰ روستا طی تابستان سال جاری نیاز به آبرسانی سیار داشته باشند که شرکت آبفا در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است.
وی افزود: اخیراً در پی قطعی‌های مکرر برق، قطعی‌های آب در استان نیز افزایش یافته است که این به دلیل قطع برق تاسیسات آب بوده و ارتباطی به کمبود و یا افت فشار آب در شبکه توزیع استان ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب در روستاهای استان و استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان، باغچه‌ها و احشام نیز جزو چالش‌های جدی بر سر راه تامین آب شرب پایدار در استان زنجان است.

 

نیروگاهیان

جزءقاسمی با تاکید بر اهمیت نقش مردم در کمک به استمرار ارائه خدمات به تمام مشترکان در تابستان پیش‌رو گفت: کاهش مصرف آب، ترویج مصرف بهینه، رعایت الگوی مصرف و گزارش انشعاب‌های غیرمجاز از جمله اقداماتی است که مردم می‌توانند به شرکت آب و فاضلاب کمک کنند.
وی خاطرنشان ساخت: مشترکان با گزارش انشعاب‌های غیرمجاز به سامانه تلفنی ۱۲۲ و مشترکان روستایی با پرهیز از آبیاری درختان، باغچه‌ها و احشام توسط آب آشامیدنی و استفاده از آب خاکستری به جای آن می‌توانند کمک شایانی به خادمان خود در شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=51058
  • نویسنده : ثریه رضایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.