4

محیط زیست تهران: سوخت مازوت در کلیه واحدهای صنعتی ممنوع است

  • کد خبر : 11411
  • 29 آذر 1398 - 12:02
محیط زیست تهران: سوخت مازوت در کلیه واحدهای صنعتی ممنوع است

معاون پایش و نظارت اداره‌کل محیط زیست تهران گفت: استفاده از سوخت مازوت بخاطر ایجاد آلودگی در کلیه واحدهای صنعتی ممنوع است و اگر واحدی تخلف کند به مراجع قضایی معرفی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،محمد رستگاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص ممنوعیت استفاده […]

معاون پایش و نظارت اداره‌کل محیط زیست تهران گفت: استفاده از سوخت مازوت بخاطر ایجاد آلودگی در کلیه واحدهای صنعتی ممنوع است و اگر واحدی تخلف کند به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،محمد رستگاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت به عنوان یکی از راهکارهای کنترل آلودگی هوای تهران اظهار داشت: هفته گذشته در این استان ٢کارخانه سیمان تهران و شمال که از سوخت مازوت استفاده می کردند با آنها برخورد شد و از روند فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی افزود: تنها کارخانه سیمان تهران اقدام به تامین سوخت گاز کرد و با مجوز اداره کل محیط زیست فعالیت آن مجدد آغاز شد.
معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست تهران ادامه داد: کارشناسان این اداره کل بر روند فعالیت این کارخانه و سایر واحدهای صنعتی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی می شود.
وی با اشاره به بازدید از نیروگاه بعثت گفت: این نیروگاه از سوخت گازوئیل استفاده می کند که تذکر کتبی دریافت کرد و اعلام کرده است که از سوخت گاز استفاده خواهد کرد.
رستگاری تاکید کرد: همزمان با پایداری جوی و اجرای قانون هوای پاک، نظارت و پایش واحدهای صنعتی شدت یافته است و در این زمینه تیم های کارشناسی شبانه روز فعال هستند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین از شب گذشته فعالیت معادن شن، ماسه، آسفالت و کلیه فعالیت های معدنی، بتونی و حتی ریخته گری ها برابر ابلاغی که از سوی محیط زیست انجام شده تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.
به گفته معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست تهران، همچنین ورود کلیه کامیون به غیر از حاملان مواد سوختی به شهر تهران ممنوع است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.