4

مدارس خیرساز از هزینه انشعاب آب، برق و گاز معاف می‌شوند

  • کد خبر : 13727
  • 19 دی 1398 - 8:58
مدارس خیرساز از هزینه انشعاب آب، برق و گاز معاف می‌شوند

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر معافیت مدارس خیرساز از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز گفت: این مهم بعد از تصویب در صحن علنی مجلس محقق می‌شود. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنابه نقل از گزارش روز چهارشنبه سازمان نوسازی مدارس، مهراله رخشانی‌مهر […]

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر معافیت مدارس خیرساز از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز گفت: این مهم بعد از تصویب در صحن علنی مجلس محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنابه نقل از گزارش روز چهارشنبه سازمان نوسازی مدارس، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز حضور یافت و اظهار کرد: بسیاری از اقدامات خوبی که در حوزه خیرین صورت گرفته، حاصل برگزاری چنین جلسات تعاملی و نزدیک با خیرین مدرسه ساز است. علاوه بر آن با پیگیری‌های سازمان نوسازی مدارس کشور اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط دولت در لایحه بودجه ۹۹ برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکتی در نظر گرفته شد که این تخصیص اعتبار تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: اگر خیرین نیز به همین میزان مشارکت کنند، تحولی عظیم در پروژه‌های نیمه تمام خیرین اتفاق می‌افتد و سقف مشارکت خیرین به همراه دولت به ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

به گفته رییس سازمان نوسازی مدارس، در سال ۹۷ ردیف اعتبار خیرین مدرسه‌ساز حدود ۴۶۵ میلیارد تومان با ۱۱۰ درصد تخصیص بود و در سال ۹۸، یک هزار میلیارد تومان دولت در پروژه‌های خیرساز برای خود اعتبار در نظر گرفت که کامل تخصیص داده شد.

رخشانی مهر همچنین درباره موضوع انشعابات آب، برق و گاز مدارس مربوط به پروژه‌های خیرساز بیان کرد: در این خصوص مصوبه‌ای به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارائه شده که در این کمیسیون به تصویب رسید و با رای آوردن در صحن علنی مجلس پروژه های خیرساز از هزینه انشعاب آب، برق و گاز معاف می‌شوند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خیرین در توسعه فضاهای آموزشی در کشور خاطرنشان کرد: پانزدهم ماه مبارک رمضان هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به نام روز ملی تکریم خیرین نامگذاری شده است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در نظر داریم با کمک خیرین نیازها و زیر ساخت‌های آموزشی مناطق محروم از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان و بوشهر مورد توجه ویژه باشد و در این خصوص سازمان مرکزی نوسازی مدارس هم به این فضاها نگاه ویژه‌ای دارد و در تخصیص اعتبارات به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم تا کمبودهای آموزشی این مناطق جبران شود و به استانداردهای کشوری برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13727

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.