6
مجري طرح خطوط فوق توزيع برق منطقه‌اي تهران:

مدار اول شبکه کابلی فوق توزیع دوشان تپه – شهدای جدید پایتخت برق‌دار شد

  • کد خبر : 40876
  • 28 دی 1399 - 12:16
مدار اول شبکه کابلی فوق توزیع دوشان تپه – شهدای جدید پایتخت برق‌دار شد
مهدي بهروز: از چالش‌هاي اين پروژه می‌توان به تغييرات فاحش در هزينه عمليات اجرايي (ناشي از تغييرات نرخ ارز) نام برد كه ما را با مشكلات جديدي روبرو کرد.

مجری طرح خطوط فوق توزیع برق منطقه ای تهران گفت: به‌منظور نوسازی و تقویت بخشی از شبکه کابلی و افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع برق منطقه ۱۳ تهران، مدار اول شبکه ۶۳ کیلوولت دوشان تپه – شهدای جدید با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی بهروز” با تاکید بر موضوع افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه و بحث محیط زیست اظهار کرد: با توجه به اهمیت تغذیه پایدار مشترکان و برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، عملیات احداث کابل ۶۳ کیلوولت دو مداره دوشان تپه – شهدای جدید در یکی از مناطق پرتردد و قدیمی شهر تهران (خیابان پیروزی) آغاز شد که با چالش‌های بسیار زیادی از جمله مشکل اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذی‌ربط و وجود تاسیسات متعدد و قدیمی زیرسطحی سایر ارگان‌های خدماتی در مسیر حفاری پروژه یاد شده و همینطور عبور از عرض بزرگراه امام علی مواجه بود.

وی افزود: از دیگر چالش‌های این پروژه می‌توان به تغییرات فاحش در هزینه عملیات اجرایی (ناشی از تغییرات نرخ ارز) نام برد که ما را با مشکلات جدیدی روبرو کرد، اما با تلاش همکاران استفاده از ظرفیت‌های قانونی و تلاش تمامی عوامل دست اندرکار، عملیات اجرایی پروژه با موفقیت به اتمام رسید و مدار اول برق‌دار و به شبکه برق تهران متصل شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40876
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.