5

مدار فرمان بویلر نیروگاه حرارتی تبریز بازسازی شد

  • کد خبر : 39181
  • 06 دی 1399 - 15:09
مدار فرمان بویلر نیروگاه حرارتی تبریز بازسازی شد
آرمان اکبری: در بخش سیستم کنترل ترتیبی، مدار فرمانی متشکل از 70 کنتاکتور، وظیفه حفاظت و کنترل هر بخش را انجام می‌دهند و این کنتاکتورها در طول زمان به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست داده و سیستم را با مشکلاتی جدی، از جمله عدم راه اندازی به موقع، وجود آلارم‌های کاذب و تریپ‌های ناخواسته مواجه می‌کند.

مدار فرمان بویلر کمکی نیروگاه حرارتی تبریز که به‌دلیل فرسودگی، کارایی خود را از دست داده بود، به‌دست پرسنل تعمیرات ابزار دقیق این نیروگاه بازسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “آرمان اکبری” مدیر تعمیرات ابزاردقیق نیروگاه حرارتی تبریز دراین باره گفت: در بخش سیستم کنترل ترتیبی، مدار فرمانی متشکل از ۷۰ کنتاکتور، وظیفه حفاظت و کنترل هر بخش را انجام می‌دهند و این کنتاکتورها در طول زمان به دلیل فرسودگی کارایی خود را از دست داده و سیستم را با مشکلاتی جدی، از جمله عدم راه اندازی به موقع، وجود آلارم‌های کاذب و تریپ‌های ناخواسته مواجه می‌کند.

وی افزود: پس از برنامه‌ریزی کامل، عملیات تعویض تمامی کنتاکتورها آغاز و پس از اتمام کار و قبل از راه‌اندازی، آزمایش شد.
مدیر تعمیرات ابزار دقیق نیروگاه حرارتی تبریز با بیان اینکه بعد از انجام همه تست‌ها اولین راه‌اندازی با مدار فرمان اصلاح شده به‌طور کاملا نرمال انجام شد، خاطرنشان کرد: انجام تعمیرات و بازسازی قطعات نیروگاهی در شرایط تحریم‌های ظالمانه علاوه بر تلاش‌های شبانه روزی و ابداعات همکاران، به عنوان یک فرصت قلمداد شده و ضمن رفع مشکلات پیش آمده، موجب حس خود اتکایی و درون نگری و تفکر در مرتفع سازی نیازهای بوجود آمده را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39181
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.