5

مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی منصوب شد

  • کد خبر : 79419
  • 26 خرداد 1401 - 20:45
مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی منصوب شد
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری شرکت برق حرارتی برگزار شد. در این مراسم ابوالفضل موتابها به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه معرفی و از زحمات علی فرهور در مدت مدیرعاملی این مجموعه تقدیر گردید.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با صدور حکمی ابوالفضل موتابها را به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه شهید رجایی قزوین منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری شرکت برق حرارتی برگزار شد. در این مراسم ابوالفضل موتابها به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه معرفی و از زحمات علی فرهور در مدت مدیرعاملی این مجموعه تقدیر گردید.
ناصر اسکندری، معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در این مراسم با تشریح شرایط تولید برق در تابستان سال جاری، گفت: امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها و پایین بودن سطح ذخایر سدهای آبی تابستان حساسی پیش رو داریم.
وی با تاکید بر اینکه ۹۵ درصد سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه های حرارتی است، ادامه داد: با انجام به موقع تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی این واحدها پیک تابستان امسال با آمادگی کامل در مدار تولید برق خواهند بود.

 

نیروگاهیان

اسکندری به وضعیت فعلی صنعت برق اشاره کرد و افزود: صنعت تولید برق حساس‌ترین بخش تولید کشور است و انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت ۸۰ میلیون نفری مشترکان آن است. در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ادامه داد: تمامی فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و… در کشور وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر صنعت برق کشور روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.
وی تاکید کرد: حساسیت بخش تولید در صنعت برق از تمامی بخش‌های آن بالاتر است و از سویی عملکرد مطلوب صنعت تولید برق نیز ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که می‌باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.
اسکندری در این برنامه، پیام سپاس وزیر نیرو از کارکنان این صنعت را اعلام نمود که با وجود وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی، این صنعت را سرافرازانه و رو به پیشرفت جلو می‌برند.
ابوالفضل موتابها، مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی دارای مدرک تحصیلی مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز است که از سال ۱۳۷۵ به استخدام این شرکت درآمده و پیش از مدیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی شهید رجایی بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=79419
  • نویسنده : مهرداد رشتاک
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.