8

مدیرعامل جدید نیروگاه مشهد معارفه شد

  • کد خبر : 24976
  • 27 اردیبهشت 1399 - 13:52
مدیرعامل جدید نیروگاه مشهد معارفه شد
مراسم معرفی مدیرعامل جدید نیروگاه مشهد روز چهارشنبه ۲۴/۰۲/۹۹ ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش این شرکت انجام شد.

مراسم معرفی مدیرعامل جدید نیروگاه مشهد در سالن همایش این شرکت با حضور مدیرعامل و رئیس عقیدتی سیاسی گروه مهرگان، مدیران بنیاد تعاون ناجا در خراسان، ریاست و اعضای هیات مدیره نیروگاه، مدیران عامل نیروگاه‌های استان به همراه مشاورین و معاونین، ریاست و اعضای کانون پیشکسوتان تولید برق خراسان و دیگر مهمانان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازبرق نیوز،مراسم معرفی مدیرعامل جدید نیروگاه مشهد روز چهارشنبه ۲۴/۰۲/۹۹ ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش این شرکت با حضور مدیرعامل و رئیس عقیدتی سیاسی گروه مهرگان، مدیران بنیاد تعاون ناجا در خراسان، ریاست و اعضای هیات مدیره نیروگاه، مدیران عامل نیروگاه‌های استان به همراه مشاورین و معاونین، ریاست و اعضای کانون پیشکسوتان تولید برق خراسان و دیگر مهمانان برگزار گردید.

نیروگاهیان

در این مراسم امیرطالبی بعنوان مدیرعامل جدید نیروگاه معرفی شد که به مدت ۲ سال سکان مدیریت را در دست خواهد داشت. حکم انتصاب توسط توسط علی پور مدیرعامل گروه مهرگان به وی اعطا شد.

شهریور ۹۵ با حضور مدیران برق منطقه‌ای خراسان رضوی، مدیران نیروگاه‌های استان و قائم مقام وقت گروه صنعت و تجارت بنیاد تعاون ناجا، مصطفی یعقوبی به عنوان جانشین ناصر شاله به سمت مدیرعاملی شرکت تولید برق (نیروگاه مشهد) منصوب شده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24976

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.