2

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین منصوب شد

  • کد خبر : 133079
  • 20 خرداد 1403 - 9:54
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین منصوب شد
دکتر مصطفی رجبی مشهدی رئیس هيأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر با صدور حکمی  یوسف اینانلو را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین، منصوب کرد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری برنا؛ دکتر مصطفی رجبی مشهدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر با صدور حکمی  یوسف اینانلو را به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین، منصوب کرد.

در حکم انتصاب اینانلو آمده است:

با عنایت به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین منصوب می شوید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف شرکت در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه و سیاست های ابلاغی با رعایت اصول، عدالت محوری، روحیه انقلابی و جهادی، مردم داری و فساد ستیز را مسئلت می کند.

انتظار می رود با همکاری اعضای هیأت مدیره و معاونین محترم آن شرکت در اجرای برنامه های ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر در صنعت برق اهتمام لازم را به عمل آورید.

یوسف اینانلو از اسفند ماه سال گذشته به عنوان سرپرست، مسئولیت اداره امور مرتبط با شرکت توزیع برق استان قزوین را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133079

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.