3

مدیرعامل نیروگاه بیستون: در زمستان امسال هیچ گونه محدودیت تولید برق نداریم

  • کد خبر : 117127
  • 01 آذر 1402 - 21:34
مدیرعامل نیروگاه بیستون: در زمستان امسال هیچ گونه محدودیت تولید برق نداریم
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون، مسعود میرزاعسگری با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد یک نیروگاه بیستون با ظرفیت تولیدی 320 مگاوات، پس از انجام تعمیرات نیمه اساسی برنامه ریزی شده، وارد مدار تولید شد.

مدیرعامل نیروگاه بیستون: در زمستان امسال هیچ گونه محدودیت تولید برق نداریم

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شرکت مدیریت تولید برق بیستون، واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون بعد از انجام تعمیرات نیمه اساسی به صورت موفقیت آمیزی راه اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون، مسعود میرزاعسگری با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد یک نیروگاه بیستون با ظرفیت تولیدی ۳۲۰ مگاوات،

پس از انجام تعمیرات نیمه اساسی برنامه ریزی شده، وارد مدار تولید شد.

 

 

 

مدیرعامل نیروگاه بیستون، به فعالیتهای انجام شده بر روی واحد یک اشاره کرد و گفت: اهم فعالیتهایی که توسط کارکنان پر تلاش تعمیرات انجام شده شامل: اورهال دو عدد کولر روغن توربین و تمیزکاری کلیه کولرها و مبدلهای حرارتی، سایزینگ و تعویض سیلهای بخار گلندهای توربین HIP، LP، اورهال کامل B.C.PUMP شماره ۲، رفع نشتی دود از نواحی مختلف بویلر، سرویس کامل فن های برج خنک کن، انجام فعالیتهای برنامه ریزی شده در حوزه های الکتریک و ابزاردقیق بوده است.وی به واحد دو نیروگاه هم اشاره کرد و افزود: واحد ۲ نیروگاه نیز با ظرفیت تولید ۳۲۰ مگاوات، با آمادگی کامل جهت پیک زمستان در مدار تولید می باشد.
گفتنی است نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی اسلام آباد غرب نیز که تحت پوشش شرکت مدیریت تولید برق بیستون می باشد، با انجام بازدیدهای دوره ای و تعمیرات مورد نیاز با آمادگی کامل در مدار تولید قرار دارد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117127
  • ارسال توسط :
  • منبع : شرکت مدیریت تولید برق بیستون

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.