2
از سوی وزارت نیرو:

مدیرعامل نیروگاه نکا به عنوان عضو شورای پایایی شبکه برق مازندران و گلستان منصوب شد

  • کد خبر : 133039
  • 19 خرداد 1403 - 17:31
مدیرعامل نیروگاه نکا به عنوان عضو شورای پایایی شبکه برق مازندران و گلستان منصوب شد
نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا طی حکمی از سوی عبدالصاحب ارجمند مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع وزارت نیرو به عنوان عضو شورای پایایی منطقه ای شبکه برق استانهای مازندران و گلستان منصوب شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا، همکاری با شورای پایایی شبکه برق کشور در راستای انجام ماموریت‌های این شورا، نظارت بر حُسن اجرای اسناد پایایی، ارائه پیشنهاد برای تهیه و تصویب اسناد پایایی در شورای پایایی شبکه برق کشور به منظور اجرا در سطح کشور یا منطقه، ارایه گزارش از حوادث عمده شبکه برق منطقه و راهکارهای کاهش احتمال بروز حوادث مشابه، توسعه، تکمیل و بهبود مستمر اسناد پایایی و افزایش تبعیت از آن‌ها در جهت ایجاد فرهنگ مسئولیت پذیری، انضباط فنی و سازمانی، بهبود تعاملات اثرگذاران بر پایایی شبکه برق کشور و ارتقاء سطح هم‌افزایی بین آن‌ها، بهبود نظام چرخه اطلاعات پایایی و نحوه دسترسی و گسترش فرهنگ شفافیت اطلاعاتی و ساماندهی و بروزرسانی مدیریت دانش در اثرگذاران و بهبود مستمر دانش پایایی و مهارت اثرگذاران در منطقه از جمله وظایف و ماموریت‌های شوراهای پایایی منطقه‌ای عنوان شده است.

شورای پایایی شبکه برق کشور به منظور توسعه فرهنگ تامین و حفظ پایایی شبکه برق، تحقق عملکرد مطلوب و نظام مند مجموعه نهادهای ذیربط و نیز افزایش هماهنگی، یکپارچگی و نظم‌پذیری در حوزه‌های مرتبط در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد.
مصوبات این شورا پس از ابلاغ توسط معاون وزیر برای تمام شرکت‌های برق لازم الاجرا می باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133039

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.