4
معاون برق و انرژی وزیر نیرو:

مدیریت بار مصرف برق صنایع و کاهش خاموشی مشترکان خانگی دو اولویت پیش‌رو است

  • کد خبر : 78143
  • 09 خرداد 1401 - 15:48
مدیریت بار مصرف برق صنایع و کاهش خاموشی مشترکان خانگی دو اولویت پیش‌رو است
"یدالله حقیقی" گفت: حمایت از تولید داخلی، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و بومی‌سازی صنایع به‌ عنوان راهبرد اصلی پیش روی ماست و همه مدیران برق فارس این موضوع را یک تکلیف و وظیفه اصلی می دانند و به آن پایبند هستند.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو با بیان اینکه مدیریت بار مصرف برق صنایع و کاهش خاموشی مشترکان خانگی دو اولویت پیش‌رو است، گفت: همه هماهنگی‌ها و تلاش‌ها برای عبور از شرایط کنونی و پرهیز از اعمال خاموشی برق انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “همایون حایری” در نشست کمیسیون انرژی مجلس در استان فارس، بیان کرد: برگزاری جلسات کمیسیون انرژی در استان و شهرستان‌ها اقدام ارزشمندی است که باید آن را قدر دانست چرا که اینگونه اقدامات زمینه بهره‌مندی بیشتر و دسترسی به منابع اطلاعاتی برای تصمیم گیری‌های موثر تر را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به موضوع نیروگاه گازی شیراز و مسائلی که دارد، گفت: شرکت توانیر برای این نیروگاه برنامه جامع دارد تا پست GIS دراین منطقه احداث شود. امید است نماندگان مجلس برای احداث این پست و تامین اعتبارات آن همکاری لازم را داشته باشند.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو در ادامه برق‌رسانی به روستای امام‌زاده محمد را در اولویت دانست و گفت: با همکاری امور عشایر و توزیع برق استان این طرح انجام خواهد شد و همین امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

نیروگاهیان

حایری تصریح کرد: همکاری همه جانبه بین شرکت‌های تولید و توزیع برای تامین برق در شهرک های صنعتی در حال انجام است و از همه اقدامات موثر در این عرصه استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق در تابستان، گفت: همه هماهنگی‌ها و تلاش‌ها برای عبور از شرایط کنونی و پرهیز از اعمال خاموشی برق است.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به بررسی آخرین وضعیت تراز تولید و مصرف برق در روزهای گرم پیش رو، افزود: نیروگاه‌ها در حداکثر شرایط تولید قرار دارند و نیاز مصرف در هفته جاری به دلیل گرمای شدید این روزها، افزایش بیشتری خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این نشست بیان کرد: تامین برق کارخانجات صنعتی و تداوم تولید، اولویت اصلی پیش روی مدیران برق فارس است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

“یدالله حقیقی” گفت: حمایت از تولید داخلی، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و بومی‌سازی صنایع به‌ عنوان راهبرد اصلی پیش روی ماست و همه مدیران برق فارس این موضوع را یک تکلیف و وظیفه اصلی می دانند و به آن پایبند هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=78143
  • نویسنده : رقیه مولایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.