2
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان عنوان کرد:

مدیریت مصرف، مهمترین رویکرد هفته صرفه‌جویی آب

  • کد خبر : 80223
  • 05 تیر 1401 - 21:35
مدیریت مصرف، مهمترین رویکرد هفته صرفه‌جویی آب
یکم تا هفتم تیرماه در هر سال به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی، اجتماعی نام گذاری شده و تلاش‌های زیادی برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی مردم و جلب توجه افکار عمومی در باره آب و مسائل مرتبط با آن صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: باید به امر مدیریت مصرف آب توجه جدی‌تری داشت تا در سال های آینده و همچنین روزهای تابستان پیش رو با مشکل روبرو نشویم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی رشیدی” ضمن گرامیداشت هفته صرفه‌جویی (هفته اول تیرماه) اظهار داشت: یکم تا هفتم تیرماه در هر سال به نام هفته صرفه جویی در مصرف آب به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی، اجتماعی نام گذاری شده و تلاش‌های زیادی برای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی مردم و جلب توجه افکار عمومی در باره آب و مسائل مرتبط با آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: امروزه جایگاه آب به عنوان یکی از محورها و مولفه‌های اساسی توسعه بر هیچکس پوشیده نیست.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان بیان داشت: رشد روزافزون مصارف آب، افت شدید و برداشت بی رویه از آب های زیرزمینی، افزایش دشت‌های ممنوعه و رعایت نشدن الگوی مصرف صحیح، از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی آب بوده که عبور از آنها جز با عزم راسخ مردم ممکن نبوده و نیست.
رشیدی ضمن بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای کرمان با تعهد و تعامل و همکاری خوب عموم مردم و مسئولان در زمینه اطلاع رسانی در تلاش است گام موثری در جهت ترویج فرهنگ صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی، صنعت و شرب برداشته شود تا شاهد استفاده پایدار از منابع آب استان باشیم، اضافه کرد: باید به امر مدیریت مصرف آب توجه جدی‌تری داشت تا در سال‌های آینده و همچنین روزهای تابستان پیش رو با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80223
  • نویسنده : فرشته افضلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.