6

مدیریت مصرف برق با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای

  • کد خبر : 14844
  • 28 دی 1398 - 11:29
مدیریت مصرف برق با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: شرکت توزیع برق استان برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با صدا و سیما همکاری می‌کند.   بیشتر بخوانید مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد تغییر می‌کند صرفه جویی ۳۸۰۰مگاواتی در مصرف برق کشور درآمد حاصل از صرفه جویی برق استانی توزیع می شود   نیروگاهیان به گزارش پایگاه […]

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: شرکت توزیع برق استان برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با صدا و سیما همکاری می‌کند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی در جامعه، مشارکت صدا و سیما در برنامه سازی و پرداختن به موضوع اصلاح الگوی مصرف را بسیارمهم دانست و گفت: جایگاه صدا و سیما در تنویر افکار و اعتمادسازی در سطح جامعه بسیارمهم است.

او افزود: برنامه سازی با افزایش سواد رسانه‌ای مردم بسیارحساس و الگو ساختن به خصوص در شیوه مصرف شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد اضافه کرد: ساخت انیمیشن‌های با موضوع بهینه سازی برق و پخش آن در شبکه‌های مجازی با همکاری صدا و سیما استقبال کرد می‌تواند راه حل مناسبی در موضوع مدیریت مصرف برق باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14844

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.