6
مديرعامل شركت برق منطقه‌ای گیلان:

مدیریت مصرف تمام نشدنی و انکارناپذیر است

  • کد خبر : 40559
  • 23 دی 1399 - 17:49
مدیریت مصرف تمام نشدنی و انکارناپذیر است
"بهمن داراب زاده" از همکاری خوب و ارزنده مردم در عبور موفق از پیک تابستان قدرداني كرد و افزود: با مشارکت و همراهی خوب مردم شریف استان در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، توانستیم با موفقیت پیک تابستان را سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به افزایش سرمای هوا در فصل زمستان، از مردم استان درخواست کرد مصرف برق و گاز خود را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “بهمن داراب زاده” از همکاری خوب و ارزنده مردم در عبور موفق از پیک تابستان قدردانی کرد و افزود: با مشارکت و همراهی خوب مردم شریف استان در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق، توانستیم با موفقیت پیک تابستان را سپری کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف تمام ناشدنی و یک ضرورت انکارناپذیر است، گفت: استفاده بهینه از برق باید دائمی باشد و مربوط به زمان و فصل خاصی از سال نیست و همیشه و همه جا باید در استفاده از انرژی‌های مختلف، منطقی و هوشمندانه عمل کنیم تا ضمن سپاس از موهبت‌های الهی، امکان استفاده از انواع حامل‌های انرژی را برای دیگران فراهم سازیم.

داراب زاده با بیان اینکه مدیریت مصرف باید وظیفه و تکلیف همگانی محسوب شود، گفت: در فصل زمستان و افزایش مصرف انرژی گاز برای گرمایش، شاهد افت فشار گاز و ایجاد محدودیت‌هایی در تامین گاز نیروگاه‌ها هستیم و باید با مصرف منطقی، علمی و هوشمندانه از ایجاد هرگونه اختلال در تامین برق و گاز جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ای استان با هدف فرهنگ سازی در استفاده بهینه از انرژی گفت: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای نهادینه کردن و استفاده صحیح از انرژی باید استمرار داشته باشد و محدود به زمان‌های خاصی نشود تا بتوانیم حساسیت لازم را در زمینه مدیریت مصرف و استفاده درست و هوشمندانه از انواع انرژی؛ آب، برق، گاز، بنزین و … به وجود بیاوریم و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40559
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.