2

مدیریت مصرف مشترکین خانگی برق

  • کد خبر : 3361
  • 18 فروردین 1398 - 7:58
مدیریت مصرف مشترکین خانگی برق

نویسنده : محمدرضا طالبزاده – شرکت توزیع نیروی برق جنوب شرق تهران ﭼﻜﻴﺪﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ :  ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎی ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺼﺮﻓﻲ ، ﻭﺿﻊ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ ، ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻬﻴﻨﻪ ، ﺍﻳﺠـﺎﺩ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎنی ﻭ ﻓﻨﻲ ﻭ ﻣﺎلی، ﺍﺟﺮﺍی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﻭﺁﻣﻮﺯﺷﻬﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﺋﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺍﻧـﺮﮊی ﻭ ﺑـﺎ […]

نویسنده : محمدرضا طالبزاده – شرکت توزیع نیروی برق جنوب شرق تهران

ﭼﻜﻴﺪﻩ ﻣﻘﺎﻟﻪ :  ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺍﻟﮕﻮﻫﺎی ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺼﺮﻓﻲ ، ﻭﺿﻊ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﻣﻨﺎﺳﺐ ، ﺗﺸﻮﻳﻖ ﻭ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﺼﺮﻑ ﺑﻬﻴﻨﻪ ، ﺍﻳﺠـﺎﺩ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎنی ﻭ ﻓﻨﻲ ﻭ ﻣﺎلی، ﺍﺟﺮﺍی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺕ ﻭﺁﻣﻮﺯﺷﻬﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﺋﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺑﺨﺶ ﺍﻧـﺮﮊی ﻭ ﺑـﺎ ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎی ﻛﻨﻮنی ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺗﻘﺎﺿﺎی ﺁﻥ ﻣﻴﺒﺎﻳﺴﺖ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ.ﺍﺯ ﺳﻮی ﺩﻳﮕﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺍﻟﮕـﻮی ﺭﻓﺘـﺎﺭی ﻣﺼـﺮﻑ ﻛﻨﻨـﺪﮔﺎﻥ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺗﻮﻟﻴﺪی ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ، ﻣﺒﻨﺎﺋﻲ ﺑﺮﺍی ﺳﻴﺎﺳﺘﮕﺰﺍﺭی ﻫﺎ ﻭ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻋﻤﻠﻴﺎﺗﻲ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻳﻚ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﻢ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻣﻨﺎﺳﺒﻲ ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺯﻳﺎبی ﺍﺛﺮ ﺑﺨﺸﻲ ﺁﻥ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﺤﺴﻮﺏ می ﺷﻮﺩ.

ﺑﺪﻳﻬﻲ ﺍﺳﺖ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻫﺮ ﻧﻮﻉ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺩﺭ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎی ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﻩ ، ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﺼﺮﻓﻲ ﺁﻧﺎﻥ می ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺑـﺮﺍی ﺗﺮﻭﻳﺞ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻫﺎی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺼﺮﻑ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺍﻧﺮﮊی ، ﻻﺯﻡ ﺍﺳﺖ ﺍﻟﮕﻮی ﻣﺼﺮﻓﻲ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷﺎﻣﻞ : ﻭﺿـﻌﻴﺖ ﺁﮔـﺎﻫﻲ ﻭ ﻧﮕـﺮﺵ ﻭ ﺭﻓﺘـﺎﺭ ﻣﺼﺮﻓﻲ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺩﺭﻙ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻋﻴﻨﻲ ﻣﺼﺮﻑ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ، ﺭﺍﻫﻜﺎﺭ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﺪﻭﻳﻦ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﻮﺩ.

ﻟﺬﺍ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺷﺎﺧﺼﻬﺎﺋﻲ ﻛﻪ ﺍﻭﻻ ﻣﺪﻝ ﻣﺼﺮﻑ ﺭﺍ ﺗﻌﻴﻴﻦ می ﻧﻤﺎﻳﺪ ﻭ ﺛﺎﻧﻴﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺭﻭﻧﺪ ﻣﺼﺮﻑ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺒﺪﺍ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻫﻢ ﺑﻌﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺼﺪ ﺍﺭﺯﻳﺎبی ﻣﻮﺛﺮ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=3361

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.