6

مدیریت هنرمندانه در توزیع نیروی برق گیلان/ تابستان شروع نشده، قطعی برق استارت خورد!

  • کد خبر : 27063
  • 26 خرداد 1399 - 14:55
مدیریت هنرمندانه در توزیع نیروی برق گیلان/ تابستان شروع نشده، قطعی برق استارت خورد!
با حضور محمد اسماعیل هنرمند به‌عنوان جایگزین طالبی در رأس توزیع نیروی برق گیلان، انتظار می‌رفت تابستان ۹۹ برخلاف نحوه مدیریت طالبی در زمستان و تابستان‌های ۱۵ سال اخیر باشد، اما آنچه در عمل رخ داد این بود که چند روز قبل از فرارسیدن تابستان، قطعی برق داد مردم استان گیلان بخصوص مردم رشت را در آورده و آقای هنرمند، در ابتکاری هنرمندانه از راه‌اندازی کمپین برای خاموشی ۱۵ دقیقه‌ای کولرها خبر می‌دهد!

آخرین روزهای بهمن‌ماه ۹۸ بود که بالاخره و پس از ۱۵ سال، جمشید طالبی از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان رفتنی شد. پس‌ازآنکه شرکت توزیع نیروی برق گیلان در برف بهمن‌ماه ۹۸ عملکرد وحشتناکی از خود به ثبت رساند پیش‌بینی کنار گذاشته شدن طالبی چندان نیز دور از انتظار نبود، اما انگار شرایط در این مجموعه خدمت رسان چندان تفاوتی نسبت به گذشته نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی رشت ۲۰،با حضور محمد اسماعیل هنرمند به‌عنوان جایگزین طالبی در رأس توزیع نیروی برق گیلان، انتظار می‌رفت تابستان ۹۹ برخلاف نحوه مدیریت طالبی در زمستان و تابستان‌های ۱۵ سال اخیر باشد، اما آنچه در عمل رخ داد این بود که چند روز قبل از فرارسیدن تابستان، قطعی برق داد مردم استان گیلان بخصوص مردم رشت را در آورده و آقای هنرمند، در ابتکاری هنرمندانه از راه‌اندازی کمپین برای خاموشی ۱۵ دقیقه‌ای کولرها خبر می‌دهد! کمپین‌هایی که اگر بخواهیم آن‌ها را با منابع استان گیلان، فقط و فقط استان گیلان برای تولید برق مقایسه کنیم حرفی بسیار خنده‌دار و عجیب است.

نیروگاهیان

از سوی دیگر در نشست خبری هنرمند به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر از افزایش ۷ درصدی تعرفه‌های برق استان گیلان داد! افزایشی که قطعاً برای مردم در چنین وضعیت اقتصادی کمرشکن بوده و از سوی دیگر با توجه به کیفیت پایین خدمات ارائه شده سبب گلایه مصرف‌کنندگان خواهد شد.

در پایان از دادستان مرکز استان گیلان تقاضا می‌شود تا با ورود به وضعیت کیفیت ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و همچنین افزایش تعرفه بهای برق مصرفی، نسبت به اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نظارتی مناسب، همانند گذشته داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27063

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.