3
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تاکید کرد؛

مدیریت پیک بار شبکه برق در خوزستان با همکاری صنایع عملی خواهد بود

  • کد خبر : 132461
  • 12 خرداد 1403 - 13:43
مدیریت پیک بار شبکه برق در خوزستان با همکاری صنایع عملی خواهد بود
علی خدری شنبه در نشست هماهنگی کاهش پیک بار مصرف برق استان در جمع فعالان بخش صنعت اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خوز نیوز،  علی خدری شنبه در نشست هماهنگی کاهش پیک بار مصرف برق استان در جمع فعالان بخش صنعت اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف انرژی برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، از این رو لازم است با برنامه ریزی و تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی و کمبود برق در این ایام جلوگیری کنیم.

خدری با اشاره به ابلاغ ١٨٠ اقدام از سوی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان ادامه داد: عبور از اوج مصرف تابستان نیاز به همکاری صنایع و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهادها دارد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال جاری با عنوان “رشد تولید و مهار تورم” از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با توجه به اینکه برق زیرساخت تولید است، کاملا ضروری و حیاتی است که تمام تلاش خود را جهت تحقق شعار سال را به کار بگیریم و شرایط را برای تامین برق مطمئن و پایدار فراهم کنیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: با توجه به کمبود انرژی برق در تابستان به هم‌فکری، هم‌اندیشی و همکاری بخش تولید نیاز است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که چرخ تولید بچرخد و شاهد خاموشی در تابستان نباشیم.

خدری با بیان این که سال گذشته با همراهی صنایع و مدیریت خوبی که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر اعلام شد گفت: با برنامه ریزی های دقیق توانستیم عبوری موفق از پیک بار ۱۴۰۲ داشته باشیم و این یک دستاورد بزرگی بود که با هم‌فکری و تعامل با مشترکان برق به دست آمد.

در این نشست مدیر دفتر مدیریت مصرف برق نیز اظهار کرد: بر اساس توافقی که بین وزارت صمت و وزارت نیرو و صنایع به امضا رسیده مقرر شد در هفته یک روز را با برنامه‌های مدیریت مصرف برق همکاری کنند.

ستار نظری افزود: با توجه به طرح های تشویقی از طرف شرکت توانیر، صنایع چنانچه برق خود را از مولد ها تامین کنند، بابت کاهش هر کیلو وات ساعت تولید برق مبلغی جهت پاداش همکاری دریافت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم‌مصرف شرکت توزیع برق خوزستان پرداخت شد. در سال جاری برنامه‌ریزی شده تا سه هزار میلیارد ریال پاداش به صورت نقدی، لوازم خانگی، خودرو و آپارتمان به مشترکان کم‌مصرف و خوش‌حساب استان تعلق گیرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132461

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.