4

مدیر جدید توزیع برق چالدران منصوب شد

  • کد خبر : 24653
  • 24 اردیبهشت 1399 - 9:58
مدیر جدید توزیع برق چالدران منصوب شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با صدور حکمی حسام‌پورمراد را به عنوان مدیر جدید توزیع برق چالدران انتخاب و از خدمات و تجارب ارزشمند روشن فرجی، مدیر پیشین این مجموعه قدردانی کرد.

حسام پورمراد به عنوان مدیر جدید توزیع برق چالدران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری فارس، با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، مدیر برق شهرستان چالدران معرفی شد.

مراسم معارفه حسام پورمراد مدیر جدید مدیریت توزیع برق چالدران عصر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم اکبر حسن‌بکلو ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با صدور حکمی حسام‌پورمراد را به عنوان مدیر جدید توزیع برق چالدران انتخاب و از خدمات و تجارب ارزشمند روشن فرجی، مدیر پیشین این مجموعه قدردانی کرد.

نیروگاهیا

بر اساس این گزارش اکبر حسن‌بکلو ضمن تشکر از روشن فرجی مدیر اسبق توزیع برق چالدران و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید گفت: امروز فرصتی پیش آمده تا از خدمات صادقانه و تلاش‌های مدیر اسبق این شهرستان قدردانی نمایم و از مدیر جدید شهرستان انتظار می‌رود که با تعامل و همراهی مجموعه برق شهرستان رضایت مردم را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24653

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.