4

مدیر جدید حراست شرکت توزیع برق استان یزد منصوب شد

  • کد خبر : 15203
  • 30 دی 1398 - 15:12
مدیر جدید حراست شرکت توزیع برق استان یزد منصوب شد

با حضور معاونت هماهنگی وزرات نیرو و مدیرکل حراست شرکت توانیر، آیین تکریم مدیر قبلی و معارفه مدیر جدید حراست شرکت توزیع برق استان یزد برگزار شد.   بیشتر بخوانید شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: رتبه نخست استان یزد در کاهش تلفات شبکه برق کشور افزایش طول عمر قطعات مصرفی نیروگاه برق در اولویت […]

با حضور معاونت هماهنگی وزرات نیرو و مدیرکل حراست شرکت توانیر، آیین تکریم مدیر قبلی و معارفه مدیر جدید حراست شرکت توزیع برق استان یزد برگزار شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، محمدحسین زحمتکش بعد از یک دهه فعالیت به عنوان مدیر حراست به سمت مشاور پشتیانی فنی شرکت توزیع منصوب و علی محمدزارع، مدیر امور برق سه یزد به جای وی سکان هدایت مجموعه حراست را عهده دار شد.

آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، تامین امنیت سازمان و تسهیل فرایند‌های مرتبط با کارکنان و مباحث محرمانه پرسنل را از وظایف دفتر حراست دانست و گفت: گسترش ارتباطات درون و برون سازمانی، ایجاد زمینه‌ای برای حفظ امنیت نرم افزاری و سخت افزاری در سیستم و ایجاد سازو کار‌های الکترونیک برای کاهش هزینه‌ها از اقدامات مهم انجام شده توسط مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت بوده است.

وی توسعه خدمت به مردم در صنعت برق و تامین رضایت آنان را امری ضروری و جزء ملاک‌های انتخاب مدیر حراست جدید دانست و گفت: علی محمد زارع به عنوان مدیر جدید حراست به دلیل داشتن تفکر سیستمی، برخوردار از اخلاق و بهره مندی از منش و تدبیر مناسب در فعالیت‌ها برای انتصاب این جایگاه حساس انتخاب شد.

این مسئول یادآور شد: اموربرق سه یزد از جمله مدیریت‌های برق برتر در سال‌های اخیر بود و شهروندان این محدوده بیشترین میزان رضایت را از روند فعالیت‌های کارکنان آن داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به جایگاه برتر شرکت توزیع در سطح کشور ابراز امیدواری کرد:صنعت برق استان یزد به لحاظ برخورد مناسب و رعایت اصول مشتری مداری و داشتن کم‌ترین میزان نارضایتی جایگاه خود را تثبیت نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15203

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.