5

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه برق غرب معارفه شد

  • کد خبر : 37127
  • 10 آذر 1399 - 10:52
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه برق غرب معارفه شد
سيد محمد محبي: حفظ رضايتمندي مردم نيازمند ارائه خدمات و از خودگذشتگي است و اين مهم زماني ميسر مي شود كه دست به دست هم بدهيم تا برق مطمئن و پايدار را بدون هيچ مشكلي به مردم برسانيم.

جلسه تکریم مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای غرب و معارفه مدیر جدید این دفتر با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر، مدیر حراست کل استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات برق غرب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر ابراز داشت: حفظ رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات و از خودگذشتگی است و این مهم زمانی میسر می شود که دست به دست هم بدهیم تا برق مطمئن و پایدار را بدون هیچ مشکلی به مردم برسانیم.

جلسه تکریم مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت و معارفه مدیر جدید این دفتر با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر، مدیر حراست کل استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات برق غرب برگزار شد.
“علی اسدی” مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب در این مراسم گفت: حفاظت از تأسیسات و شبکه انتقال و فوق توزیع برعهده دفتر حراست و امور محرمانه است و این امر، وظیفه این دفتر را سنگین تر می کند چرا که هرگونه اختلال در امنیت شبکه برق در محدوده این شرکت، امنیت کشور را تهدید خواهد کرد و لذا حفظ امنیت و آرامش این شرکت برعهده دفتر حراست شرکت برق منطقه ای غرب است.
در ادامه، سید محمد محبی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و امور محرمانه شرکت توانیر ابراز داشت: حفظ رضایتمندی مردم نیازمند ارائه خدمات و از خودگذشتگی است و این مهم زمانی میسر می شود که دست به دست هم بدهیم تا برق مطمئن و پایدار را بدون هیچ مشکلی به مردم برسانیم.
مدیرکل حراست استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش های مجموعه صنعت برق بیان داشت: حساسیت نعمت برق و خدمات صنعت برق به خصوص در این روزها که کادر درمان در حال مبارزه با بیماری کروناست، بیش از پیش بر همگان روشن شده و امروز تداوم برق رسانی باعث نجات جان انسان ها شده است.
مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در این مراسم خاطرنشان ساخت: مجموعه شرکت های وابسته به وزارت نیرو اعم از صنعت آب و برق، به طور مستمر و با زحمات شبانه روزی خدمات شایانی را به مردم ارائه می دهند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم،  “علی اسدی” مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب طی حکمی،  “سید مهدی جمشیدی” را به عنوان مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت منصوب و از زحمات  “فریدون امینی” در زمان تصدی مسئولیت دفتر حراست و امور محرمانه تقدیر کرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=37127
  • نویسنده : موسوی
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

مطالب پیشنهادی

14تیر
قطع برق  ادارات پرمصرف در اصفهان
سخنگوی صنعت برق اصفهان عنوان کرد

قطع برق ادارات پرمصرف در اصفهان

14تیر
هر ۶ توربین نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید قرار دارند
🔹با توليد همزمان و لحظه اي 1500 مگاوات در ساعت؛

هر ۶ توربین نیروگاه رامین اهواز در مدار تولید قرار دارند

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.