5

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان معارفه شد

  • کد خبر : 44543
  • 14 اسفند 1399 - 13:45
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان معارفه شد
مراسم معارفه سیدمحمدرضا کاظمی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان برگزار گردید.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان با حضور اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و  نمازی مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادر تخصصی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، مراسم معارفه سیدمحمدرضا کاظمی مدیرعامل جدید شرکت مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان برگزار گردید.

در این مراسم اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و  نمازی مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادر تخصصی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم جناب آقای پورسلطانی سرپرست شرکت به بیان عملکرد شرکت در مدت تصدی سرپرستی خود پرداختند. در ادامه جناب آقای اسکندری با اشاره به حساسیت بخش نیروگاه در صنعت برق در خصوص انسجام و همدلی نیروگاه‌ها در پیشبرد اهداف شرکت و بی اثر بودن تحریم‌ها و حرکت رو به جلو سخنانی ایراد نمودند. همچنین از زحمات آقای پورسلطانی سرپرست شرکت نیروگاه‌های گازی خراسان تقدیر و تشکر و طی حکمی از طرف آقای طرزطلب، آقای  سیدمحمدرضا کاظمی به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید نیروگاه‌های گازی خراسان منصوب شدند.

نیروگاهیان

در پایان این مراسم مدیرعامل ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه حاضرین و همکاران شرکت به بیان اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت در چارچوب قوانین و مقررات برق حرارتی با همراهی و همدلی کلیه کارکنان پرداخت. سپس به همراه میهمانان از نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدکاوه و نیروگاه گازی قاین بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=44543
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.