6

مراسم جشن برق رسانی به دو روستای عسگر سویی و رحمت آباد قم برگزار شد

  • کد خبر : 17735
  • 24 بهمن 1398 - 10:40
مراسم جشن برق رسانی به دو روستای عسگر سویی و رحمت آباد قم برگزار شد

با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و مدیران استان قم مراسم افتتاح و تامین برق دو روستای عسگر سویی و رحمت آباد از توابع بخش مرکزی قم برگزار شد.   بیشتر بخوانید احداث نیروگاه خورشیدی اولویت سرمایه‌گذاری درقم است مهمترین معضل زیر ساختی شهرک‌های صنعتی قم تامین برق است واحد یک گازی نیروگاه قم […]

با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و مدیران استان قم مراسم افتتاح و تامین برق دو روستای عسگر سویی و رحمت آباد از توابع بخش مرکزی قم برگزار شد.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه خبری ربیع، در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۸ با حضور دکتر بهرام سرمست استاندار قم و فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاههای اداری و اجرایی استان قم به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، مراسم برق رسانی به دو روستای عسگرسویی و رحمت آباد از توابع بخش مرکزی قم برگزار شد.
مهندس مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در مراسم آئین افتتاح برق رسانی به روستای عسگر سویی گنبدک اظهار داشت:این روستا با جمعیت ۸ خانوار و در فاصله ۶۰ کیلومتری قم با احداث حدود ۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس هوایی از نعمت برق بهره مند شد.
وی در ادامه با اشاره به انجام برق رسانی به روستاهای فاقد برق اظهار داشت: امیدواریم با تامین برق روستاها شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا، اشتغال زایی و رشدکشاورزی و رونق تولید باشیم.
آهنین پنجه در ادامه در مراسم تامین برق روستای رحمت آباد قم نیز اظهار داشت:امروز با تمهیدات و همت دولت تدبیر و امید در راستای تامین برق روستایی خوشبختانه تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان قم از نعمت برق بهره مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17735

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.