3

مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) و بزرگداشت روز مهندس در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد

  • کد خبر : 123838
  • 09 اسفند 1402 - 11:25
مراسم جشن میلاد امام زمان(عج) و بزرگداشت روز مهندس در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد
همزمان با ایام نیمه شعبان و تقارن آن با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت روز مهندس با حضور کارکنان نیروگاه شهید مفتح در محل سالن غذاخوری این مجموعه برگزار شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مدیریت تولید برق شهید مفتح، همزمان با ایام نیمه شعبان و تقارن آن با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت روز مهندس با حضور کارکنان نیروگاه شهید مفتح در محل سالن غذاخوری این مجموعه برگزار شد و در ادامه نشست صمیمی مهندسین با مدیر عامل در محل سالن جلسات شهید همدانی این مجموعه برگزار گردید.

مدیر عامل نیروگاه در این مراسم که همراه با صرف صبحانه برگزار شد، در سخنانی روز مهندسی را به مهندسان و کارکنان شاغل در شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح تبریک گفت و بر لزوم انجام به موقع تعمیرات و آمادگی کامل واحدها تا پیش از فرارسیدن اوج مصرف انرژی در سال آینده تأکید کرد.

شایان ذکر است در این مراسم گروه سنتی آیین به اجرای برنامه پرداخت و در پایان هدیه ای به رسم یادبود به مهندسین نیروگاه اهداء گردید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=123838

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.