4
به مناسبت هفته منابع طبيعي و در آستانه روز بزرگداشت شهدا:

مراسم روز درختکاری در نیروگاه نکا برگزار شد

  • کد خبر : 73111
  • 23 اسفند 1400 - 16:43
مراسم روز درختکاری در نیروگاه نکا برگزار شد
در حال حاضر بيش از 30 درصد و حدود 41 هكتار از مساحت نيروگاه به فضاي سبز اختصاص يافته كه نقش موثري در ايجاد هواي پاك و كاهش آلايندگي دارد.

در آستانه روز بزرگداشت شهدا آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از نیروگاه نکا روی خط خبر، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، همکاران و ایثارگران شرکت برگزارگردید، سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا ضمن گرامیداشت روز درختکاری و روز بزرگداشت شهدا و تقدیر از زحمات کارکنان فضای سبز نیروگاه، اظهار داشت: در دین مبین اسلام و در بیانات نورانی و سیره عملی حضرات معصومین(ع)، به اهمیت و قداست درختکاری بسیار توصیه و تأکید شده و ما نیز به تبعیت از پیشوایان دینی خود این سنت حسنه را ارج می نهیم.

حسینعلی تازیکی تلاش در جهت توسعه فضای سبز و درختکاری را امری مقدس و از برنامه های جدی نیروگاه عنوان کرد و گفت: درختکاری و توجه به گسترش فضای سبز در کنار تولیدبرق مستمر و پایدار علاوه بر ایجاد لطافت و زیبایی محیط کار، موجب ایجاد شور و نشاط در کارکنان، کاهش آسیبها و تبعات ناشی از صنعت و ارتقاء سلامت محیط زیست میشود.

 

 

نیروگاهیان

در ادامه همکاران جهت غرس نهال با ذکر صلوات یاد و نام شهدای نیروگاه را گرامی داشتند و به نیت ۳۳ شهید والامقام نیروگاه، شهید گمنام مدفون در نیروگاه و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۵ اصله نهال در ضلع جنوبی مهمانسرای نیروگاه غرس گردید.

این خبر می افزاید: کاشت۱۷۰ اصله نهال صنوبر،۳۰۰ اصله نهال نارنج، ۶۰ اصله نهال کاج خمرهای، تکثیر۳۰ عدد گلهای زینتی از نوع سیکاس، کاشت گلهای زینتی آگاو و شمعدانی در کنار جاده اصلی، گسترش فضای سبز نیروگاه به میزان حدود ۱۰۰۰ متر مربع و خزانه گلهای فصلی بالغ بر۱۵۰ مترمربع و … از اهم اقدامات نیروگاه در راستای گسترش فضای سبز در سال ۱۴۰۰ بوده است.

خاطرنشان می سازد در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد و حدود ۴۱ هکتار از مساحت نیروگاه به فضای سبز اختصاص یافته که نقش موثری در ایجاد هوای پاک و کاهش آلایندگی دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=73111
  • ارسال توسط :
  • منبع : نیروگاه نکا روی خط خبر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.