1
مدیر اداره برق گناوه:

مرحله دوم طرح توسعه برق روستایی در شهرستان گناوه اجرا شد

  • کد خبر : 134668
  • 10 تیر 1403 - 10:03
مرحله دوم طرح توسعه برق روستایی در شهرستان گناوه اجرا شد
 اظهار داشت: طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه در ۲ مرحله به مرحله اجرا در آمد که چندین روستا را در این طرح‌ها شامل شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر،  اظهار داشت: طرح اصلاح و توسعه برق در روستاهای شهرستان گناوه در ۲ مرحله به مرحله اجرا در آمد که چندین روستا را در این طرح‌ها شامل شده است.

مدیر اداره برق گناوه افزود: مرحله اول طرح اصلاح و نوسازی برق در روستاها با بیش از ۷۸ میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات استانی در چند روستای شهرستان به اجرا در آمد که طی آن، ۱۳۸ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از هزار متر شبکه هوایی فشار متوسط و ۹ ترانس برق جدید نصب و راه اندازی شد.

وی یادآور شد: در مرحله دوم این طرح که بیشتر در روستای عباسی از بخش مرکزی شهرستان گناوه اجرا شده، بیش از ۱۳۰ اصله پایه فشار ضعیف و متوسط و بیش از چهار کیلومتر شبکه هوایی فشار ضعیف و ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال به اجرا درآمد که در روستای مذکور بیشترین نوسازی انجام شده و تمامی خطوط هوایی نوسازی یا بازسازی شده است.

مدیر اداره برق گناوه پیرامون خاموشی‌های برق در فصل گرما در این شهرستان گفت: به لطف خدا و با همکاری مردم تا کنون هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در سطح شهرستان گناوه نداشته‌ایم و فقط یک مورد سرقت سیم و کابل توسط سارقان بود که با تلاش مهندسان و تکنیسین‌های این اداره در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

کوفی از مشترکین خواست با توجه به گرمای زیاد این روزها و نیاز مردم به وسایل سرمایشی در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم فصل گرما را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134668

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.