1

مرحله نخست طرح پست ۴۰۰ کیلوولت نجف آباد وارد مدار شد

  • کد خبر : 134066
  • 02 تیر 1403 - 10:09
مرحله نخست طرح پست ۴۰۰ کیلوولت نجف آباد وارد مدار شد
سعید محسنی، مدیرعامل این شرکت هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان اعلام کرد و گفت: طرح کامل پست مذکور در سه فاز اجرایی با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  گروه اقتصادی حیات؛ سعید محسنی، مدیرعامل این شرکت هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت و پایداری شبکه غرب اصفهان اعلام کرد و گفت: طرح کامل پست مذکور در سه فاز اجرایی با برآورد هزینه ای بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته که برای اجرای مرحله نخست پست و خط انتقال آن  بالغ بر ۴ هزار میلیارد میلیارد ریال و از تجهیزات موجود در انبار استفاده شده که با تلاش متخصصان صنعت برق اصفهان مرحله نخست طرح در اواخر خرداد ماه همزمان با شروع اوج بار در غرب اصفهان برقدار و وارد مدار شد.

محمدرضا نوحی معاون طرح توسعه این شرکت نیز گفت: در مرحله نخست طرح ترانسفورماتوری با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر با ۶ بی ۶۳ کیلوولت خروجی با تلاش شبانه روزی تا قبل از اوج بار به بهره برداری رسید.

وی افزود: در مراحل بعدی طرح به ترتیب ترانفورماتور دوم با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر و قطرهای ۴۰۰ کیلوولت مربوط به خطوط تازه ساخت اسلام آباد – نجف آباد و اصلاح آرایش باسبار و تکمیل قطرهای ۴۰۰ کیلوولت پست نجف آباد انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=134066

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.