5
درخواست مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل از مردم؛

مردم در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند

  • کد خبر : 39848
  • 14 دی 1399 - 20:45
مردم در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند
"حسين قديمي" از همکاری خوب مردم در عبور موفق از پیک تابستان قدرداني كرد و افزود: درصدد هستیم بابت صرفه‌جویی مصرف برق طی دو ماه دی و بهمن، مطابق تابستان تعرفه تشویقی پرداخت کنیم و این روند در صورت تداوم موج سرما تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به افزایش سرمای هوا و محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، از مردم استان درخواست کرد مصرف برق و گاز خود را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین قدیمی” از همکاری خوب مردم در عبور موفق از پیک تابستان قدردانی کرد و افزود: درصدد هستیم بابت صرفه‌جویی مصرف برق طی دو ماه دی و بهمن، مطابق تابستان تعرفه تشویقی پرداخت کنیم و این روند در صورت تداوم موج سرما تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی گفت: هرچقدر مردم در مصرف خود صرفه‌جویی کنند، امکان بهره مندی پایدار تمامی هموطنان از نعمت برق و گاز در فصل سرما فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به راهکارهای ساده و بدون هزینه صرفه‌جویی انرژی در روزهای سرد اشاره کرد و اظهار داشت: هم استانی‌های عزیز با راهکارهای ساده مثل خاموش کردن یک لامپ اضافه، پوشیدن لباس گرم و جلوگیری از هدررفت انرژی در منازل، می‌توانند صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

قدیمی، آسان‌ترین راه مدیریت مصرف را استفاده از دمای آسایش در وسایل گرمایشی عنوان و خاطرنشان کرد: دمای آسایش بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است که تاثیرگذاری بالایی در کاهش مصرف برق دارد و کمک موثری به بخش انرژی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: هر یک درجه کاهش دمای خانه، ۶ درصد کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد که وضعیت پایداری در نیروگاه‌ها به‌وجود خواهد آورد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان این که روند افزایشی مصرف انرژی و محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، صنعت برق را وارد محدوده هشدار کرده است، گفت: هرچند که صنعت برق در تلاش برای پایداری شبکه برق و استمرار این خدمت است، اما به منظور پایدار نگه داشتن شبکه برق، ضروری است که از مصارف غیر ضروری جلوگیری شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39848
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.